Sunday, July 29, 2018

Cadangan Hadiah Hari Jadi dengan Printcious

Assalammualaikum and hi everyone!

Bila hari jadi orang-orang tersayang nak dekat, tidak kiralah emak, ayah, suami, isteri, boyfriend, girlfriend, bffs nak dekat, mesti selalu rasa pening dan stress kan fikir nak bagi hadiah apa la tahun ni. Siapa selalu ada masalah macam ni? Angkat tangan cepattt. Memang kadang kadang rasa macam tak tau nak bagi apa dah sebab asyik bagi benda yang sama pun ya juga kan? Ha sekarang tak perlu pening pening lagi!

Kalau anda mengalami masalah seperti di atas, sebenarnya solusinya mudah saja! Memang sangat mudah sebab anda tak perlu keluar pun untuk cari hadiah, segalanya dihujung jari tau! Yang isteri sambil masak pun boleh order, suami sambil basuh kereta pun boleh order. Anda layari saja laman web Printcious birthday present ideas and gift ideas for friends  ! Yeaa dengan Printcious segalanya mudah. Hanya dengan 3 step sahaja!





Choose product
⬇️
Upload design
⬇️
Place order

Yes! Itu sahaja! Mungkin ada yang tertanya, upload design apa ya? Haa ini yang menarik mengenai Printcious, anda boleh PERSONALIZED produk produk yang anda pilih tu!! Best tak?? Anda boleh personalized letak nama atau gambar pun boleh! Ini tak perlu tunggu hari jadi pun, kalau isteri merajuk, suami dah boleh order kusyen dan buat personalized gambar berdua zaman bercinta dulu dan hadiah pada isteri dah terus cairrr dah hati isteri tu tau! Tak caya cubalah 😋


Selain kusyen, Printcious ada macam macam lagi produk lain yang boleh anda pilih tau. SEMUA boleh personalized!! Meh saya kongsi cadangan hadiah hari jadi menarik untuk orang tersayang!



Untuk sesiapa yang ingin ke majlis sambutan hari jadi pertama baby, boleh juga order rompers baby ni dan personalized letak nama baby tu! Comel sangat kan. Mak ayah baby pun gembira dapat hadiah hari jadi yang rare macam ni. Harga sangat berpatutan pula tu! Jangan risau mengenai kualiti kerana Printcious menggunakan material kain yang tinggi kualiti dan non toxic printing!



Jika hari jadi ibu atau isteri nak dekat, boleh juga anda hadiahkan apron yang cantik dan comel ni. Personalized kan dengan nama ibu atau isteri, kalau isteri tu suka masak dan kongsi di media sosial siap ada hashtag tertentu contohnya, #awininthekitchen . Ha personalized kan saja dengan hashtag tu! Berbunga la hati isteri nanti terus masak sedap sedap setahun!


Ini pula canvas yang boleh kita gantung didinding rumah yang anda boleh personalized kan dengan gambar dan nama sendiri. Comel sangat kan untuk dihadiahkan buat yang tersayang. Nampak betul effort nak bagi hadiah tau sebab order personalized macam ni! Yang menerima pasti akan gembira.



Buat isteri/girlfriend pula jika nak hadiahkan pada suami/boyfriend, bolehla hadiahkan hari jadi mereka dengan mug istimewa ni! Send siap siap di pejabat mereka. Boleh la mereka gunakan kat office! So sweet gitu kan. Jadi takde la perempuan macam Husna akan menganggu suami anda eh tibatiba pula kan terbawa #JanganBenciCintaku wakaka.

Dibawah ni antara produk produk lain yang boleh anda dapatkan di Printcious!



Macam macam lagi produk yang Printcious tawarkan, nak cerita satu satu memang takkan habis. Tapi tetap nak tunjuk sebab semua comel comel!! Memang anda kena tengok sendiri dalam website Printcious confirm jatuh hati sebab ini memang cadangan hadiah hari jadi yang rare yang tak boleh buat kat luar, yang boleh personalized macam ni, harga pun sangat berpatutan.

Printcious juga jual secara pukal ya jika anda ingin personalized kan produk untuk beri doorgifts untuk majlis bahagia anda seperti doorgifts perkahwinan, pertunangan, hari jadi, majlis aqiqah dan macam macam majlis lagi! Isi je borang di laman web Printcious dan mereka akan hantarkan quotation untuk anda! Jadi jangan lupa ya, kalau nak beli hadiah harijadi atau apa saja majlis, ingatlah Printcious! Pakar personalized gift anda! Thank you for reading!

“If you are looking for best mug printing supplier, don’t forget to contact them.
Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, 
birthday photo booth is your best entertainment.
Don’t miss to click here too Button Badges MalaysiaBulk Order Color MugBulk Order Magic MugBulk Order LanyardBulk Order Mousepad
We also welcomed any sponsorship to get sponsor for their event. Don’t miss out to grab this big opportunity by click here Sponsorship for Event “

Much love,
Ajwin

No comments: