Wednesday, July 29, 2009

Chocolate Cupcakes Butter Cream

Title kali ni suppose to be ' Chocolate Cupcakes Butter Cream Yang Tak Berapa Nak Jadi'.^..^.Choc cupcakes okay tapi decoration memang hancur.Segan gila nak publish dalam blog.Heh.Tapi nak publish jugak.(eleh semua orang nak kata aku gedik lah tu.ahaha)

Mula-mula Abang suruh buat Moist Chocolate Cake.Tapi disebabkan kemalasan yang amat untuk membuat Chocolate Topping,maka saya decide untuk buat Chocolate Cupcakes sahajalah.So,boleh bancuh Butter Cream je.Sangat mudah ya.Saya ulangi, sangat mudah.Simple.Yeah.S.I.M.P.L.E.Okay u got that.Spell it right.(-_-'')


Gambar sebelum kek cawan dihias.Belum siap lagi nih,tapi dah berapa ketul entah dah masuk mulut.T_T

Ini selepas dihias.Ya saya tahu buruk.Saya guna Butter Cream je pun.Bukannya guna fondent,gumpaste semua tu.Jangan nak kutuk lak eh.A'laa tak puas hati apa lagi? (eh emo pulak tiba-tiba.ahahaha)

Oh ya.Sebelum terlupa,lihat gambar dibawah.


Saya pakai baju ni tadi.Tak sabar gila nak surprise kat Abang sebab permintaan dia nak makan Cekelat Kek.Tapi petang tu bila dia balik je dari kerja,muka dia nampak happy je sebab bau Kek tapi bila nampak je saya,terus naik hangin.Sebab saya pakai baju dia.T_T

Abang : Warghhhhh!!Asal awak pakai baju abang ni???Baju ni limited edition tahu tak????

Saya : Awin lah sorang adik perempuan Abang.. (ayat standard.HAHA)

Biarlah kan.Nak mengeratkan silaturrahim,kenalah berkongsi bajukan?

Hahahahaha.Okay.Bai.

25 comments:

cik yaya said...

susah2 jee win.tahu ye hari ni hari jadi saya *menangissss terharu

Unknown said...

cepat post kek tu untuk bakal suami!!

Unknown said...

*eh, terletak t pulak dekat pos.. P.O.S okay!

Ajwin Ajeera said...

cik yaya: hari ni birthday u?HAPPY BIRTHDAY DEAR!!(: nah ambik kek tuh.teehee

Fatul Akrul Ramli: okay.taknak dianggap derhaka,saya hantar sekarang juga.T_T

Khairul said...

Manjanya awin. Mesti adik bongsu kan?

Rasa mcm pernah tanya je

Mr Aan said...

nk skit cupcake tu..
wuwuwu..

Ajwin Ajeera said...

Mr K: manja eh?teehee.

Amer Aan: nak?buat sendiri.haha

Atiqah Adnan said...

heheh... betul tu adik beradik kena lah berkongsi.. akak suke statement itu wahai awin... :B

rajin awin buat kuih kan..

Roselynda JMdean said...

dapnye cake tuh..
ley bg recipi x ajwin??? hehee

farah said...

err,

kek utk saya takde ke?

:P

Anep™ said...

ok aper..tgk pon dh menyelerakan..huhuh

faqiha said...

huhuhharmoninye adeq beradik :)

halida idrus said...

aaa~
u nk ckit..
hehee
i sker chocs..
suh ajwad anta..
heheee

Ajwin Ajeera said...

atiQah adNan: haha.yay!ada pun org backup.=p rajin lah sgt.teehee

Elle JmDean: haha.u google je.belambak kuar.sbb i pun google.T_T

farah: nak ehh?hee dtgla rumah.

::AnEp::: thanks

faqiha: hee.:)


pwincess barbie: hahaha.ulah dtg rumah.T_T

zatul.hernani said...

dah jenguk ke bag-boutique?
jom la.. sy ofer gud price ni.. items br akan masuk nx week.. ;)

Ajwin Ajeera said...

alrite.:)

azalia hjsalleh said...

ckp kat abg ~ sharing is caring ok !
sdp nampak cupcakes tuh

Unknown said...

hype...
awin..ley bg resepi Chocolate Cupcakes Butter Cream tu x??
Sy nk try wt lar...
plesh!!!
huhu..

Unknown said...

Awin..tukr r gmbr kt atas tuh...
nmpk brmnyak r...
huhu...

farwalis said...

kek ni buat saya nangis.. kawan-kawan, awin jahat....

*tah sape kawan aku dlm blog awin nih..wakakkakakak eh asal aku gelak?

Ajwin Ajeera said...

azaliahjsalleh: haha.ala biasalah lelaki kan.mana suka kongsi2.thanks!:)

mr.undercover: nak resipi?hahahaha. InsyaAllah saya update kat Penchenta Makanan.berminyak itu awet muda.hakhakhak

farwalis: hahaha.asal nak nangis?

farwalis said...

sbb tak dapat cupcakes

Ajwin Ajeera said...

hahahaha
buatla
senang jela

starlight said...

even senang+simple..yg penting cukup ase lemak manis..masin semua de

Anonymous said...

P O H is standing for plague of happiness or what? hehe.