Tuesday, January 12, 2010

Spread The Love Contest

Saya ada menyertai satu contest.Spread The Love Contest!Pertandingan Menyebarkan Cinta!Takdelah.Gurau je.Oh no I was joking.(tak yah translate lah sengal).

Contest dari Cik Iqafi ini saya sahut ceh ceh ayat nak power sahaja.Syarat contest ni,saya perlu masukkan satu gambar yang menunjukkan kasih sayang.Pening juga pilih gambar mana yang nak dimasukkan tadi.Banyak sangat gambar kasih sayang!Maklumlah saya ni pun penuh dengan kasih sayang kan.Kahkahkah.

Pemenang akan menerima 1 set couple tee dan 1 hadiah misteri dari blogshop beliau.Walaupun tidak bercouple,saya nak masuk jugak contest ni.Mungkin mana tahu lepas masuk ini contest,saya terus bercouple?Perghh.

Jadi gambar dibawah inilah yang saya pilih akhirnya.


FiFFY.:)

Kalau anda nak join pun,peluang masih dibuka.Boleh klik SINI.Cepat cepat!Tarikh tutup penyertaan ialah pada 12.00 pm - 1 Februari 2010!

6 comments:

Nea Flerida said...

gud luck yea~

Ajwin Ajeera said...

aha thanks!:D

NUR AFIQAH BINTI ABU BAKAR said...

goodluck..
thanz 4 join this.

Unknown said...

good luck babe :)

said...

semoga menang
=}

Belog Cik Peanut said...

gud luck2..
t menang leh ar post hadiah tu kat peanut k
:))