Saturday, July 10, 2010

Kat Facebook ada page Saya Tak Suka Durian tak?

Selamat Datang ke Bandar Segamat ye wahai pelajar-pelajar Part One UiTM Segamat. Hahak. Amacam? Best tak first week nih? Inilah universiti dalam hutan taman yang paling best kat Asia Tenggara.Aiceh..So if korang tengok kat gambaq atas ni,nampak tak ada durian besar? Haa kat Segamat ni memang berlambaklah durian.Tapi tapi tapiiii saya merupakan seorang yang tidak makan durian okay.Saya memang tak suke,bau pon tak suke.Semua tak suke.Sejak dari kecik. Kalau Mama letak durian dalam peti sejuk,memang 3 bulan lah saya tak bukak peti sejuk sebab perasaan tak suke bau durian tu sangat melampau.Dalam keluarga,saya seorang je tak makan durian.Wakakaka.Dulu kecik-kecik selalu kena marah dengan arwah atuk.Kata siapa tak makan durian ni bodoh la apala.Wakakakkaak.Tapi dah memang tak sukeeee.Hidung pon tak boleh terima apatah lagi mulut.Hati memang jangan cakaplah.Memang 100% tak terima.

Okay bila dah tau saya tak suka durian ni sape-sape jangan coba-coba nak dajal saya dengan durian ye. Memang serius saya akan ambik kulit durian tu baling kat engko.Ini adalah amaran.

Saya berada di rumah sekarang ni.Balik sebab banyak bende tinggal. Ceh padahal rindu ketiak mak. Harta-harta yang tertinggal adalah laptop lah,printer lah,tong sampah lah,plastik sampah lah, kad modul lah,adalah lagi sikit-sikit. Sebagai seorang yang amat gemar mewujudkan sampah, jadi secara automatik tong sampah merupakan satu benda wajib ya untuk dibawa sekali ke Segamat.

Masa sebelum balik hari tu saya sempat menghabiskan masa bersama kanak-kanak manja yang bernama Aiman dan Airil ini. Mereka sangat manja dan saya sayangggggg gile pada mereka ni. Boleh sakit jiwa menahan rindu kat dorang kalau sebelum balik kampus tak jumpa dulu.
Inilah kanak-kanak yang boleh buat saya sakit jiwa menahan rindu kat mereka kalau sebelum balik kampus tak jumpa dulu tadi.Wajib ya jumpa.Sangat wajib. Terlalu wajib.Sungguh wajib. Wajibulghunnah.
Pastuh manja-manja cenggini.Alaaakucikucikuu..
(tengok Airil nak buat peace sebenarnya tu haha)
Masih mencoba untuk membuat peace nampaknya.
Hah cubalah lagi Airil sampai dapat.Haha.Aunty <3 you Aiman and Airil!

Muackksxxz.p/s:x0x0.

14 comments:

Lionel Messi said...

kite pon xsuke jgak bau, tp telan je sambil tutup hidung haha ;p

Ajwin Ajeera said...

eh nak jugakkkkk.wakakakakkaa

Lionel Messi said...

mestila nk jugak kt argentina susah nk jumpe haha ;p

Ajwin Ajeera said...

pleaselah.paul the octopus lagi famous dari argentina sekarang.lionel messi apatah lagi.

NAZ said...

alamat u boleh? i nak hantar durian kat rumah hahaa

Ajwin Ajeera said...

hampesss hampessss haha

SyerAgh said...

kerana saya suka durian

Ajwin Ajeera said...

sy tak suke!haha

Ummi Aini said...

xsuka durian juga

[z@ck] said...

saya suka durian
=)

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

ruginye tak suka makan durian2. rugi2. durian sedap la. cuba sekali mesti nak lagi 18 kali.

Firol said...

smell like hell,taste like heaven...
Durian best ape..adik beradiknya Lempok,Tempoyak perghhhhhh.

selamat belajar semula

Anonymous said...

I confirm. It was and with me. Let's discuss this question.

Kina said...

sama arr macam saya, x suka durian. dalam family pun saya sorg je x makan, sedihhh sbb maca org lain makan terpaksa bau durian yg busuk tu :'(