Friday, February 6, 2009

Bungee Jump

Wahaha
Semalam aku agak sibuk.Tengahari keluar teman Mama dan Mak Tehku ke salon utk buat rambut.Pastu balik rumah terus gerak ke Melaka dengan cousin aku,Izzati,Am,Tiqah dan Jiha.
Kami pergi A Famosa Cowboy Town lagi~ Actually untuk aku sorang memangla kena guna
perkataan 'lagi' tapi untuk mereka,tidak.Mereka baru je pertama kali kot masuk dan begitu teruja sekali melihat show-show cowboy tersebut.Aku kan baru lepas pergi sana so biasa jela tapi aku tetap happy.Bertambah happy kot?Aha.
Hanya insan-insan tertentu saja yang faham okey~:p

Anyways,
title entry kali ni ialah Bungee Jump kerana
lepas tu kitorang pergi jalan-jalan cari makan skit kat Bandar Melaka.
So,pergi kat Eyes On Malaysia sana.Apa ntah nama dia.Aku pun lupa.
Dan kat sana,aku telah main Pirate Ship and Bungee Jump!!!!

Perghh.
Bungee Jump best gila.
Rasa macam terbang di awang-awangan.Huhu~
Pirate Ship pun best jugak.Rasa mcm terbang tapi pening skit.
That's why la aku tak berapa suka.

Nanti nak bawa Mama dan Adik pula naik Bungee Jump.
Siapa lagi nak ikut?
Aha.



24 comments:

crescent said...

cam pakai pampers..ngeee~
pastu up up n away!~

wahahaha

atok said...

wah riangnya x terkata.
eheh ;DD

Unknown said...

ooo,
still x ajak lg..
haish~

Ajwin Ajeera said...

To crescent,

a'ah.
mula2 malu tau sbb ramai gila org tgk..
pastu bila dh lama2 tu,best gile.
lg tinggi awin lompat!
haha

Ajwin Ajeera said...

To atok,

yeah!
tak terkata!

Ajwin Ajeera said...

To Fatul Akrul Ramli,

haha
kn ayat last tu,
ajak spe nk ikut..
hee

BigMouth said...

tak takut ke awin...
cam best jer kan...
Nnt alang pun nak try gak lah...

Hj Ahmad Nazif Ishak said...

best nyer..
tp bahagian pinggang ke bawah selesa ke tak?
tet tet tet....

;P

kueh bakar said...

btol macm besttt

Afrezal Karim said...

:) macam kanak2 riang.. gambo last tu.. nice blog u have here.. salam ziarah

Liquid said...

waa cm besh jek..!! next time pigi ini tempat ajak incek liquid yeh.!! ngeh2

Ajwin Ajeera said...

To BigMouth,

takut jugak mula2..
pastu dh lama2 rasa syok pulak.
hee

Ajwin Ajeera said...

Toاحمد نظيف بن اسحاق ,

selesala.
mcm kita gi rock climbing tu,mcm tula dia pkaikn.

Ajwin Ajeera said...

To kueh bakar,

yeah.
try la nnti.

Ajwin Ajeera said...

To Riezal,

haha
saya mmg kanak2 ribena pon~
hee
thanks ye.:)

Ajwin Ajeera said...

To Liquid,

boleh2~
tp incek liquid kne blnje awinla~
hehe

crescent said...

awin, sape yg dok sblh awin tu ek?
rase cam knal jugakkkkkkkkk..
adoyai..sapekah gerangan kamu nih..
hahaha

Ajwin Ajeera said...

haha
cousin awinla..
zati.
rsa cm knal gak ke??
kite ni cousin kot!
haha

Anonymous said...

kalo ade pelakon omputeh, name ape dah. yg berlakon tarzan. leh join skaki kot. haha!

atentuya said...

bestnya mak cik :D
btw,u kene tagged taw dengan i.
buat jgn x buat.

PHIRDOTE said...

Nk jugak2~!! sure best ;)

Ajwin Ajeera said...

To Sweet Thinker,

bole je..
saya jadi Jane.
hehe

Ajwin Ajeera said...

To theNADIA,

yup.
sgt best~
InsyaAllah k dear..

Ajwin Ajeera said...

To PHIRDOTE,

yeah.
sgt2 best!!
try la nnti!