Tuesday, February 3, 2009

Mandi Manda di Pansoon


lihatla kesan vandalisme di papan tanda tu.
isk isk

Hari ni aku bgn2,aku rasa cam tak boleh bernafas.Rasa sesak nafas yg amat sgt.
Chuak jugak.Pastu aku tarik nafas dalam2 baru ok skit.Tapi still susah nak bernafas lagi.Aku memang pasti aku kena Asthma.Aku dah lama tak kena benda alah ni.Last kena waktu aku darjah 6.Siap masuk ward Pediatrik kat Hospital Besar Kuala Lumpur lagi.Dah la time tu birthday aku.Memang kesian gila la.

But then,bukan motif aku nak cerita benda tu.Sebenarnya aku nak cerita yang hari ni Mama,Adik dan aku telah ke Pansoon untuk bermandi-manda.Yeah! Tapi aku dan Mama tak mandila.Adik aku sorang je mandi.Ini untuk puaskan hati dia sebab hari tu dia tak pergi jalan Thailand so kesian dia duk rumah je.Jadi,kami pun bawakla dia ke sungai ni.

adik aku dgn muka gumbiranya.

Pastu,aku pun selit-selit la.Nak tangkap gambar jugak.:D

Maaf,gambar tak clear atas sebab kamera murah yang digunakan.Aha

Menu for picnic kali ni hanyalah hidangan bbq and jajan-jajan skit.

Gambar jajan adalah sangat tak penting untuk dimasukkan ke blog.

Tak lama lepas tu,kawan baik Mama,Aunty Lily nak join the club.Aunty Lily datang dengan anak dia,Daniel dan Amanda.Aunty ni kata;aku dan anaknya,Daniel part time lover masing-masing.Haha.Anyways,mulut Amanda ni bijak betul and she's totally cute!
Tengokla gaya dia posing tu.

adik aku pulak konon nak buat breakdance la tu.Haha.Tak senonoh btul.

Konklusinya,picnic ni best la jugak and i had fun.Tapi jauh disudut hati aku ni,teman sebenornye teringin benor nak mandi sungai!(tetibe cakap dialek Perak.)
Tapi segan~Hee.Nanti-nanti next time awak mandi la ye Cik Ajwin.

Daniel,Amanda,Aunty Lily,Ajmal,Ajwin

23 comments:

Sinido Ejat said...

what th e ni cceee fam i ly

Azym Azizi said...

HUi..berjalan lg dia..
Eh, ni la ikan duyung yg org ckp tu kn..hehe=p

Liquid said...

uu... nape x mandi..? kn dh kempunan... ehehehe =P

Atiqah Adnan said...

tulaa akak pun teringin nak mandi juge... tapi segan.. takpe2..
ajwin awk ade asthmaa~ erm.. jaga diri k...

Adam said...

bill air kat rumah tak bayar tu la pasal mandi kat sungai neh .. ekekeke! ;p

visit my friends site n drop some comment for him/her

http://siongberantai.blogspot.com

thank you .. =)

Einaz Shah Rizal Thomas said...

haiy kamu!,
da lm x jengah blog kamu,!.
beshyer ur vacation.
=D

Unknown said...

wah2..
bestnye die..
xajak lg tu..
:P

Ajwin Ajeera said...

To Sinido Ejat,

tq!

Ajwin Ajeera said...

To Muhammad Nor Azim B. Nor Azizi,

hehe.
bwak adik jln2 je..
ikan duyung?
a'ah.
:p

Ajwin Ajeera said...

To Liquid,

mmg kempunan tp seganla nk mandi!
i malu u~
haha

Ajwin Ajeera said...

To ~tHe tRU cOloRs oF 'atiQahadnAn'~,

a'ah.
segan kn?
perempuan la katekn.hee
yup.
tq so much!
:)

Ajwin Ajeera said...

To Dakjaat™,

a'ah.
sayer owg miskin je.
awk tolong byarkn eh?haha
alrite.

Ajwin Ajeera said...

To BaNy n IeN@z,

hi!
hee
tq bangat dear~

Ajwin Ajeera said...

To Fatul Akrul Ramli,

hehe
baru nak ajak.
pastu kdit hbis nk msg fatul.
haha

Cik Jannah said...

hee~
awen ade asthma ke?
sme la ngn cik jannah nie
heeee
next tyme nak mndi manda ajk sme taw.
nak join 2 kaki
:)

Ajwin Ajeera said...

a'ah.
yeke?
ada chemistry nih!
haha.dan2 je.:p
bole2..
pastu cik jannah ajak adk cik jannah skali kn?kn?
haha

Chilabaey's Spot 2 said...

Alamak bila tengok cik kak pegi mandi di Pansoon teringatlah pulak memanjat gunung nuang..... nak contact kawan2lah buat ekspedisi lagi.... minggu ni pun cantik juga, duit tengah ada lagi ni.... tak pun berkhemah sambil memancing pun best juga.....

Ajwin Ajeera said...

yeah!
Gunung Nuang mmg best!!
:)
dpn skit dr Pansoon je kn..

Chilabaey's Spot 2 said...

Kan saya dah cakap.... bila tengok cik kak mandi kat Pansoon, teringat kat Gunung Nuang... Tadi call kawan2 nak bercamping kat sana, depa semua dah setuju.... pegi Sabtu pagi2 dan balik Isnin tgahari.... dapat 3 hari ekspedisi... satu lagi rancangan nak berkhemah kat area kuala kubu bahru, ada sungai juga.... tapi tak sehebat Gunung Nuanglah... airnya sejuk.... tak kisahlah.. janji mandi sungai.... kalau kat K.K.Bahru bagus juga boleh layan memancing.....

Ajwin Ajeera said...

wah~
bestnya camping ek..
hav fun!
:)

Muhafis said...

sy nak kategori kan u sbg gerl yg sukak bergambar.. bolehtak?
heheh.. u capture the moment beautifully..

Anonymous said...

ye.
mmg btul.
saye bukn suka bergmbr,
tp gile bergmbr.
huhu

Bro Framestone said...

wow kat sg ade ketam ek