Saturday, May 9, 2009

Mama,Selamat Hari Mama

SELAMAT HARI MAMA buat Mama tersayang.I Love U so much Mama.
Saya sayang Mama saya dan saya tahu Mama pun sayang saya.^_^.

Satu kenangan yang saya tak boleh lupa ialah waktu saya mula-mula berkhidmat sebagai Fasilitator.Waktu tu hari pertama saya kena jaga kem.3 hari 2 malam.Malam pertama selepas semua aktiviti berakhir,dan waktu tu pukul 1 pagi tak silap.Saya call Mama sambil menangis gila la wa cakap lu.Rindu sangat sangat!!!!!Sumpah saya homesick.Saya tak boleh kawal perasaan ketika itu.Tapi tiada seorang pun yang tahu saya menangis meraban time tu.Saya coverline sebab malu la kan first day nangis-nangis.lalala.

Selamat Hari Mama,Mama.Awin sayang Mama sangat-sangat! Mama adalah segalanya bagi Awin.Terima kasih atas segalanya..
Selamat Hari Ibu untuk semua ibu-ibu diluar sana.Bagi saya,setiap hari pun ialah hari ibu.Yang penting,kasih sayang kita terhadap ibu kita perlu sentiasa kukuh.Love u,Mama.

40 comments:

Rarai said...

happy mother's day to mama awin ;)

Unknown said...

hepi mothers day to all mama..hehe

Ajwin Ajeera said...

To aianna,

tq dear..
selamat hari ibu to ur mama too.
:)

Ajwin Ajeera said...

To chipsmore,

hehe
yup2..
:)
kepada semua yg bergelar ibu..

angah iza said...

selamat hari ibu....

farwalis said...

selamat hari ibu untuk awin.. semoga menjadi ibu yg rock dan cool..

Ajwin Ajeera said...

To iza iziana hasan,

thanks..
:)

Ajwin Ajeera said...

To farwalis,

utk mama awin la.
hehe

einahnutayiffus said...

epy mothers day to mama awyn..:)

farwalis said...

tp caki tetap nk ucap tuk awin

Ajwin Ajeera said...

To aku hUnNy (^_~) ,

hehe
tq..
to mama hunny juga..

Ajwin Ajeera said...

To farwalis,

haha
tak boleh.
awin bukan seorang ibu lg.
hehe

Milimilo said...

happy mothers day utk 2-2 yg dlm pic..ibu n bakal ibu..heeeee

farwalis said...

ha tgok milomilo pun da wish..

xkire caki nk wish gak..haha

Ajwin Ajeera said...

To milimilo,

hahahaha
lambat lagi pon nk jd ibu.
hehe

Ajwin Ajeera said...

To farwalis,

haha
lmbt lg ponn...

joegrimjow said...

sexy nye mak die
auuwww

Ajwin Ajeera said...

tgk anak la.
wakaka

Leenoh said...

Salam.
Semoga Allah sentiasa memberi hidayah kpd ibu kita dan ampunkan dosa mereka.

Si®_®oLL™ said...

rock babeyh la mama awen...slmat ari ibu bt sume para2 ibu...

Ajwin Ajeera said...

To Leenoh,

Wsalam..
yup..
:)

Ajwin Ajeera said...

To Si®_®oLL™ ,

rock?
hehe
thanks..

The Kimme Kimme's said...

slamat beribu ibuan..

liar! said...

epi mothers day!
ntok mama awin.. hehe =p~

Ajwin Ajeera said...

To Kimie,

haha
yeah..
same goes to u.
thanks..

Ajwin Ajeera said...

To kenet!,

hehe
thanks..
utk mama awk juga!

Akmal Hakim said...

Ajwin jangan lupa~~
big hugs for your mom..=]
happy mom's day

cikgu said...

lawa la awin dlm gmbr 2.. oppss.. lupa plak.. happy mother's day...

Ajwin Ajeera said...

To Akmal Hakim bin Razid, Setiawangsa Kuala Lumpur,

tak lupa..
thanks..

Ajwin Ajeera said...

To cikgu,

haha
ye2 je cikgu..
thanks..
happy mother's day utk cikgu jugak!
:D

idham said...

anak yang baik ajwin...

Ajwin Ajeera said...

hehe.
terime kasih.
InsyaAllah..

eins said...

selamat hari ibu :)
dah besar2 baru rasa effectnya...dlu2 x pernh kisah pun....

Ajwin Ajeera said...

hehe
yup.
sekarang baru rasa kan..

hidayah said...

hapy mama day..

",

Ajwin Ajeera said...

thanks..
:)

atok said...

atok syg mama atok.
eheh

Ajwin Ajeera said...

hehe.
me too!

w a n a said...

sama mata awin n mama awin tu! =)

Ajwin Ajeera said...

yeke?
dh ank beranak.
chewahh.
haha