Wednesday, October 10, 2018

Foreo x Favful

Assalammualaikum and hi everyone!

Sesiapa ada pernah dengar tentang Foreo? Foreo ialah satu skincare devices yang boleh kita gunakan untuk mencuci muka kita. It's like a brush but battery operated so Foreo akan ada sedikit vibration and pada masa yang sama kita dapat massage kulit muka kita sambil kita cuci muka. Best kan? 

Jadi saya telah dijemput untuk menghadiri High Tea bersama Foreo x Favful. It is so fun that I can finally try the Foreo!


Demo from Foreo beauty enthusiasts on how to use a Foreo.


So Favful team dah sediakan mangkuk berisi air, towel, some make up and make up remover untuk kami cuba Foreo.


This is Foreo Luna Go for Combination Skin. This cost RM 448.00. Whewww. 


Foreo Luna Play Plus cost RM 221.00.

Jangan keliru ya. Warna warna Foreo menunjukkan perbezaan sesuatu Foreo itu. Ianya bukan macam oh suka pink nak beli pink lah, or suka biru nak beli biru. Bukan macam tu haha. Sebaliknya, warna warna Foreo memberi gambaran untuk pelbagai jenis kulit. Misalnya Foreo berwarna pink untuk kulit normal, Foreo berwarna ungu untuk kulit sensitif dan biru untuk kulit kombinasi atau normal skin.


Time to start experiment! Saya menggunakan Foreo Luna Play Plus untuk menyucikan kesan lipstick ni. For me, oklah. Rasa urutan lembut dan halus sambil membersih kulit feels a bit calm and fresh. Lagi lagi kalau lepas kita balik kerja seharian suntuk kat luar. Penat and all. Balik cuci dan urut muka guna Foreo best juga. 


Thanks for having me Foreo and Favful! Korang boleh Foreo, skincare devices ni dekat Favful okay?

Thanks for reading!

Much love,
Ajwin Ajeera

No comments: