Thursday, April 23, 2009

Apa Apa Aje

Okay.Sekarang ni kita berimaginasi saja ye.Jika semalam kita berimaginasi bagaimana seorang Datuk tu makan dengan sisa-sisa makanan melekat di kumisnya,tapi hari ni kita akan berimaginasi bagaimana gaya kita kalau kita cakap Apa Apa Aje macam dalam TV3 tu.Tapi tu okay lagi kot.Yang saya sangat tak boleh terima kalau cerita kat Astro tu.Ala.Lakonan Elly Suriati,Rosnah Mat Aris,Jaafar Onn,Sathia dan ramai lagi.Dimana semua pelakon kena cakap cam ni,Cak Cak Cak Cak.Anda tak rasa itu sangat annoying ke?Haha.

Sebenarnya tu hanyalah intro.Saya nak cerita pasal lain ni. Saya nak mengucapkan terima kasih kepada Encik Ehem Ehem kerana meletakkan gambar saya di blog beliau.Beliau ada tulis Cumel di situ.Saya tak mengerti maksud cumel tersebut.Adakah maksud cumel ialah bawang yang melekat di kumis lelaki semalam?Ohh tidak tidak.

Lagi,saya nak mengucapkan terima kasih kepada Cik Hamiza Zaira kerana dengan rajinnya telah mengedit gambar saya.Saya tahu beliau edit guna satu web ni kot.Tapi saya tak pernah try lagi.Maybe ramai yang dah tahu web ni.Seterusnya,thanks to Cik Ekino ,Cik Hunny dan Encik Muzafar kerana telah memberi saya award.Award dari Cik Innz.

Award dari Encik Azizan.

azizan

Lastly,dari Encik Amilrash.Kerepok Lekor takde ke sebagai buah tangan?Wakaka.



Terima kasih semua! :D

22 comments:

keSENGALan teserlah.. said...

yep2..
mmg sgt xske cite cak cak uh..
1 faktor cite tuh annoying sgt cz azwan ali yg arah..eeeiii...zatie ckp xske mknyah tuh..haha..hambek ko..
muahahaa..

hambooy..glemer ye sis..manyak jd part time model nieh..huhu..

Ajwin Ajeera said...

hambeeekkkk ko.
maknyah trus kluar.
hahahahaha

glemer bndenyee.
dlm tenet je pon.
hehehehe

Abu said...

Azwan Ali idolaku...wakakaka.amboi3...x leh blah..haha...Lepas ni leh la jadi model iklan racun serangga ke..hehe..Tp u memang comey la awin,jika nak dibanding dgn rosnah mat aris..huhu:p

Ajwin Ajeera said...

hahaha
baru ku tau.
patutla dressup hang cm dia.
wakaka

rosnah mat aris?
hahaha

einahnutayiffus said...

huu..rmi sgguh mik awyn jdi model..hee..
t hunny nk mik awyn jdi model gk r..huu..
tp,kne pk tuk iklan pew dlu..haha..

Ajwin Ajeera said...

hehe
dorg saje je tu..
hahaha
iklan ape la ekk.
hehee

[z@ck] said...

tak de sapa2 nk nempek muka aku kt blog dia ke..
hehehe

dzul fahmie said...

nak tawar jadi model nak x????
hehehe

Ajwin Ajeera said...

To [z@ck],

hehehehe
buat iklan la..

Ajwin Ajeera said...

To dzul fahmie,

elehh.
model ape la tu..

Unknown said...

fatul bru skali je dpt award..
wuwuwuwuwu

cikNiarun said...

awyn kentot mucuk..

ahahah..

ok ok..ko comel la sket..aku comel banyak.ngee

p/s: aritu ko kate cerita kegemaran ko amboi amboi amboi

Hamiza Tasnim said...

awin, terkejut tgk ada nama i kt entry ni...hehe
sy edit guna www.photofunia.com

Ajwin Ajeera said...

To Fatul Akrul Ramli,

yeke?
alaa.ciannya..
nnti awin bg fatul award.
hehe

Ajwin Ajeera said...

To nurain,

haha
tak pasal2 je aku kne.
haha

yelaa.
ko ambikla.
biau aku bwk dri.
haha

Ajwin Ajeera said...

To zyra,

hehehe
ohh ye photofunia..
igt dh.
hee

Cikgu Nort said...

ntahapapapa la cak cak cak tuh! meluat ah

Ajwin Ajeera said...

hahaha
yeahh
mmg meluat!

NAZ said...

wow u memang patot dapt :)

Ajwin Ajeera said...

hee
time kaseh..

GambarHehe said...

Encik Ehem Ehem tu pasti kacak orgnya.. =)

Ajwin Ajeera said...

hahha
perasan!!