Thursday, April 9, 2009

Tag from Hunny

1. Orang luar sana tak kenal kamuh.Perjelaskan siapa kamu.
Saya ialah seorang yang super duper ganas dan merbahaya.Kepada orang luar,sila jangan dekati saya.

2. Sikap kamuh yang 'mantap'
Sangat setia.

3. Sikap kamuh yang sangat jelek
Sangat cepat menggelabah.

4. Apa gajet yang sentiasa kamuh bawak?
Handphone,Camera,Inspektor Gadjet

5. Dah berapa HP kamuh pakai selama neh?
Urm.Tak pasti.5 kot..

6. Siapa bestfriend kamuh?
Ramai tak terlist.

7. Siapa yang kamuh sayang selain family kamuh?
Kawan-kawan

8. Lagik 10 tahun kamuh jadi apa?
Maybe dah jadi seorang isteri and seorang ibu kot.hehe

9. Kata-kata hikmah yang pernah kamuh dengar & paling kamuh suka?
Sedalam-dalam Teluk Marina,dalam lagi Lautan Hindi

10. Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
313 orang followers

11. Senaraikan followers yang paling kamuh suka? (Tak kira kuantiti). Kenapa?
Saya suka 313 orang tu skali.Sebab sudi menfollow blog saya yang tak seberapa ni.Thank you so much!

12. Makhluk Tuhan Paling Hot yang mahu di tag:
Kakijalan

22 comments:

einahnutayiffus said...

uit..cpt wt..huu..thankz ek..cz da mnjwb..akn dew tag len bkl nyusul tuk mmbuli..huu..

Milimilo said...

"Sedalam-dalam Teluk Marina,dalam lagi Lautan Hindi"

tak pernah dgr pun pepatah ni..hehehe

Ajwin Ajeera said...

To aku hUnNy (^_~) ,

yela.
mlas nk hutang2 tag ni.
hehe
jaik oh ktak tok.
haha

Ajwin Ajeera said...

To milimilo,

eh,takde ke??
haha
silap.
haha

Saya said...

wah..stat gune tepon bile??

Ajwin Ajeera said...

dr darjah 6.
phone mula2 yg awin pkai nokia 3310
ahaha

Binjaie said...

tah tak pernah dengar pun... sebesar-besar kerata kebal malaysia besar lagi tank rusia ada la hahahah

Ajwin Ajeera said...

hahahahha
yess.
tu pepatah kesukaan sy.
lg satu,
setinggi tinggi manusia gergasi,tinggi lagi klcc.

wakaka

cikNiarun said...

wah ko pon bela inspektor gadget?hihi..

Adam said...

kite follow weh~ hahahaha! ;p orang cney kah? ..

errul_ramli @ MH said...

kamu super duper ganas?? amat menakotkan.. hahaha

Liquid said...

waa super duper ganas ek..?!!

tp incek liquid lagi maha karya ganas jgn tataw..!!

cmno tu..?! ahahahaha =P

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

ha saya tahu saya tahu.
teluk marina dekat kemaman bukan?
tak dalam lah!

eh awin masih hutang tag tapi sudah men tag aku.
cis tak adil.

twinkle said...

teluk marina?? pantai marina ade laaaa... huhuhu tmpt kapal besor2 berlabuh..

Hazzy Ishak said...

teluk marina dkt ngn filipina rite...??

Ajwin Ajeera said...

To nurain,

bkn bela ar.
dia ar bibik aku.
haha

Ajwin Ajeera said...

To Dakjaat™,

follow iboh sik follow.
aokla.
urng sia.
kenak?

Ajwin Ajeera said...

To eRRuL AspHyxiAteD ,

haha
takot kn skrang?
haha

Ajwin Ajeera said...

To Liquid,

maha karya ganas?
nk mnang gak ek.
haha

Ajwin Ajeera said...

To .kakijalan.,

bknla.
kat chow kitla.
agaggagaga

yes.
pdan mke.
wakakka

Ajwin Ajeera said...

To twinkle,

teluk marina ada la yang..
siap ada pepatah lg.
tp pepatah lain ar.
bkn yg kat ats tu.

Ajwin Ajeera said...

To Miss Hazzy,

ntah.
Wallahualam.
hehe