Monday, April 27, 2009

Best Blogger Award

Terima kasih Firdaus kerana dengan murah hatinya bagi Akak award lagi.Hehe.Kalau dapat betul-betul,best kan? Okay,kali ni Firdaus siap bagi soalan lagi sebagai syarat nak ambik award ni.Jom layann.

1. Anda seorang bintang?
Tidak.Saya seorang manusia.

2. Berapa bintang penulis harus bagi untuk blog anda?
Urm.Ikut suka hati Encik Penulis la.Hehe.

3. Adakah penulis seorang yang sombong?
Tidak.Kalau sombong,tak bagi award kan?

4. Dari mana anda mengenali blog penulis?
Penulis cakap 'Salam Ziarah' di shoutbox saya.Then,saya view la belog Encik Penulis.

5. Anugerah ini ada berapa warna?
4

Award kedua dari Nurul Syuhada yang comel sangat!Award beliau pun comel.:)


Terima kasih banyak-banyak! :D

Jadi disini,saya ingin memanjangkan award yang pertama (Best Blogger Award) kepada 408 Followers saya.Tak sangka dah 400.Terima kasih banyak kepada semua yang sudi follow belog saya yang bachin ini okay.(kenapa ada huruf 'c' tu?haisshh.terpengaruh dengan orang kachak la ni.takpe takpe.nevermind)Kepada yang belum follow,rajin-rajinla follow.Nanti saya belanja Tora Ding Dang.hihi.

18 comments:

Shafri said...

hoho.. blog dia yg feymes.. lalala

Ajwin Ajeera said...

hahaha
femes bnde..
belog azwan ali lg femes.
agagagagaa

joegrimjow said...

femes nye dieee

Unknown said...

tsk2~
terasa lah..
:P

Ajwin Ajeera said...

To joegrimjow,

femes la sgt..
nape ngn korang ni??
haha

Ajwin Ajeera said...

To Fatul Akrul Ramli,

elelehhh.
malu2 la tu.
haha

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

saya nak jugak tora dindang.
wah dah lama tak main.
hahak.

Ajwin Ajeera said...

hahahaa
tau xpe!!!
tetibe terfikir td.
hehe

CikMomo said...

sis?kalu amek award yg 1st tuh an...
kne jwb gak ew "sysrat2" die tuh?hehee :DD winkk~~

Ajwin Ajeera said...

ohh.
tak perlu.
:)

fezaL Mohd said...

blog budak femes biasa lar
haha ;p

Ajwin Ajeera said...

perli je kje yee..
:p

Shafri said...

hoho.. syiok.. gege.. k laa.. nk feymes gak.. tp cam xdak msa jaa.. huuuu

Ajwin Ajeera said...

a'ah.
awin pon nk jd femes cam akugumbira..hehe

Atiqah Adnan said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

serOnoknye berblogging kan dear..?
heheh chaiyokk!!!

<3 with love, Qa~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ajwin Ajeera said...

yup akk syg..
chaiyok tuk akk jugak!
:)

cikgu said...

dh.. cikgu dh sign in jd follower belog awin.. (rsnya mcm dh sign in lama.. tp xpe, yg penting mmg xpnah ketinggaln mn2 topik pun!!:))

Ajwin Ajeera said...

wahh.
time kaseh cikgu!!
syg cikgu!
:)
hehe