Thursday, April 9, 2009

Tag from Zack

1) Do you think you are hot?
Hot?takdelah.Orang kate duk sebelah saya sejuk je rasa.Haha


2) Upload a favourite picture of you.
Ni gambar saya dengan adik saudara saya,Wazien.


3) Why do you like that picture?
Tak taula sebab apa.


4) When was the last time you ate pizza?
Urm.Dah sebulan lebih kot.Rasa cam dah lama gila tak makan pizza.


5) The last song you listen to?
Cinta Antara Kita by The Duta and Baizura Kahar


6) What name do you prefer beside yours?
Urm.takde kot.Ajwin jugak.


7) People to tag?
philoColy
nurain
Kak Dida
Kak Yana
Amilrash


8) Who is number one?
teman 'senget' saya


9) Number three is having relationship with?
dengan siapa ya?tak tahu.saya rasa dia still single kot.


10) Say something about number five?
suka benda-benda yang pelik.hehe


11) How about number four?
Beliau sedang hangat bercinta sekarang n i'm happy for her.


12) Say something about no two?
Dia ni pun sengal gak.lawak je.suka bagi saya tergelak besar.Bukan tersenyum simpul ya.

12 comments:

Eldy Voon said...

haha, klu x mention mmang mcm suami-istery la .. bgai pinang dibleh 2 ..

Ajwin Ajeera said...

suami isteri?????
wakakaka
tu adik saudara sy!!!
haha

cikNiarun said...

Awin..aku xmo wat tag ni!!!

p/s:aku dh wat..hihi..halal~
p/s 2: (ade plak p/s 2) kem salam adik sedara bulu mata lentik!

joegrimjow said...

hot=panas

btol la 2

keSENGALan teserlah.. said...

waaaahhh..
kaka awin..
kem slm kat adk sdre uh..
ensemm..
comey je..ekekee..

Ajwin Ajeera said...

To nurain,

haha
ok2
tak pe.
no hal.

InsyaAllah sayangku.
tgk la bulu mata kakak sedare dia plak weh.
haha

Ajwin Ajeera said...

To joegrimjow,

tau xpe.
hehe

Ajwin Ajeera said...

To keSENGALan teserlah..,

haha
InsyaAllah..
tgkla kakak sedare dia.
lalalala

Hazzy Ishak said...

hencemnye adik sedara awin tuh. Motip??

Ajwin Ajeera said...

tgk ar kakak sedare dia.
haha
takde motip!
wakaka

[z@ck] said...

hehehe..
thanks sudi jawab..

Ajwin Ajeera said...

no big deal.
:)