Thursday, April 23, 2009

Satay Kajang Haji Samuri

Alhamdulillah.Saya baru je balik rumah ni.Tadi gi makan sate kat Kajang.Terasa cam dah lama gila tak makan sate.Rindu oh! Tapi rindu sate tak bermakna saya rindu kat pekerja-pekerja dia yang beruniform biru itu ok.Jangan salah faham.(Sebenarnya takde kena mengena tau.Saje nak bagitahu) Ini Papa dan abang saya.Papa malu-malu nak tangkap gambar.Papa siap cakap,Awak jangan mengada masuk gambar Papa dalam blog awak.Haha. Tapi abang pulak cakap,Awak masuk ar gambar abang banyak-banyak dalam blog awak.Ni abang dan adik saya.Abang,napa rambut awak kembang?Haha.Adik,makan elok-elok.Jangan mengada ngada.(Padahal dia okay je kat situ)Ni Mama dan siapa ntah yang baju coklat tu.Saya tak kenal.Dia asyik nak bergambar je.Saya tension betul dengan dia.Abang saya cakap,muka dia senyum cam tak ikhlas time nih.Saya tak tahu kenapa.Saya rasa sedikit anti dengan wanita ni.Elehh.Makan sate pun nak cover-cover.Bajet ayu je. Annoying betul.
Ehehe.Sebenarnya tula saya.Saya nak memperkenalkan diri saya pada follower baru yang tak mengenali saya.Saya Awin.Dan ini adik beradik saya.Saya amat menyayangi mereka. Ada nampak ciri-ciri kakak mithali tak saya?Wakaka.

52 comments:

dzul fahmie said...

huhuuh...tiba2 je rasa lapar balik...nak sate kajang!!!

Abu said...

Wah..sedapnyer...nak kene g ni..x jauh da pun dari ukm..:)hehe

Azym Azizi said...

Wahhh...satee.....=)~

Ajwin Ajeera said...

To dzul fahmie,

ahaha
gi la kajang!

Ajwin Ajeera said...

To Abu ,

ukm?
yup.
dkt2..

Ajwin Ajeera said...

To MuhD NoR AzyM,

napa?
terliuq ka?
hehe

BBW said...

eh awin cute+chubby la adik u..
mcm adik i..haha..
i ske pinch pp dia...
muahaha..

Ajwin Ajeera said...

haha
yeke?
pp adik awin tu awk bknnye suka pinch je,mlah siap geget lg!

fadhli said...

hoho..bez2..
tp ramai org lol..
penh g skali je..
huhu
blanje bleh??haha

Aqila Borhan said...

wahhh. lapanye.. hehe!

Ajwin Ajeera said...

To Afiq Fadhli,

yee.
ramai gile org kot!
blnje??
bole2.
tp anda yg kuar duit ok?
haha

Ajwin Ajeera said...

To Kyla,

hehehe
sedap tau!

NAZ said...

akak murali kot :)

Unknown said...

awin, i pun br makan sate kajang haji samuri. tp makan dkt rumah. my dad beli dkt r&r. :D

ngee~!

Unknown said...

orang tak panggil haji samuri la..
haji samurai..
:)

Ajwin Ajeera said...

To naz,

akak murali???
haha
smpai hati!

Ajwin Ajeera said...

To Sarah Samz,

yke?
haha
ok la tu..
sedap tak?
hee

Ajwin Ajeera said...

To Fatul Akrul Ramli,

haji samurai?
tu cousin dia.
hehe

Atan said...

tak ajak atan pon ye gi makan satay

Ajwin Ajeera said...

haha
lain kali pasti atan diajak.
:p

maisarah said...

waaa,sdap nya~
blik msia mesti cube.

Anonymous said...

Urmmm....
Nak sebatang...
sedapnya...
Kat terengganu x der gerai sate kajang...

cikNiarun said...

awyn..morning. ko wat aku lapar dipagi hari~

lame gile x mamam sate~

Ajwin Ajeera said...

To maisarah,

yess.
sedap sgt.
cube ye!
:)

Ajwin Ajeera said...

To D@U$™,

yeke?
ala ciannya dia.
nk mkn sate,trun kl la.
hehe

Ajwin Ajeera said...

To nurain,

morning!
haha
sarap la ain..
sama ar.
aku pun baru smlam mkn lpas lma dh tak mkn..

adamLUBA said...

wahhhhhhhh!!!! sedapppppp!
erkk..satay kajang ni kt kajang ker?
bukan kt sg buloh pn ada satay kajang ni gak? so tu..satay sg buloh ker..satay kajang? wah wah wah! hish hish! masuk gaji nanti nk gi mkn arr..tp nk makan satay penang..kajang jauhh! hahahahaha...

ohh! itu ker awin...^__^

Mr Aan said...

npe x ajk?

Si®_®oLL™ said...

sdapnye...bpe posen scucuk skang eh?

amir acap said...

patot la nmpak cm awyn je kat kdai tu smlm...family ku mkn kat luar kdai tu...hehehe

Ajwin Ajeera said...

To adamLUBA,

yup!
kat kajang.
tpmat dia besar gile.
maybe bcuz of tu main francais kot.
hee
hhahahha
mkn ar kat kjang.
dkt skit.hehe

yup2.
baru kenal ek?hehe

Ajwin Ajeera said...

To Amer Aan,

dh dia tanak ikot.
haha

Ajwin Ajeera said...

To Si®_®oLL™,

ntahla..
tak pasti pulak.
hehe

Ajwin Ajeera said...

To amir acap,

haha
elehh
ye la tu.
hehe

D' Perfume said...

mkn sate tak ajak..

ckp nak merasuah..

tak dpt2 lagi nih..

hoho.. :D

Ajwin Ajeera said...

hahaha
sbar ye.
rasuah tu nnti dlu.
hehe

Atiqah Adnan said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dear,,
cOntrol ayu itU penting k..
hee~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

adzmarfazami said...

waaaa.. makin menjadi2 la thp ngidam den ni ha tgk satey.. teringin nak mkn satey hji samuri ni.. xder masa nak gi.. sedangkan kat uptown tu ada jer...
wajib makan ni lepas cuti..

Ajwin Ajeera said...

To tRuly tO be mYself 'Qa~ ,

haha
sis!!
btul2..
tau xpe.
hehe

Ajwin Ajeera said...

To miSs_DeERaz,

hahaha.
ape lg,
lps ni mmg kne gi la carik!

Anonymous said...

SALAM KAK AWIN,
SILA AMEK AWARD DI BLOG KALER HIJAU...
AMEK YEK...

Ajwin Ajeera said...

Wsalam Daus..
ok..
time kaseh byk ye daus.
:)

Nadd said...

awin,
u bersalah sbb buat nad tetibe nak mkn sate..
hehe..
sedapnyee~

Eldy Voon said...

adik n abang sis memang sebiji dgn akak la .. same same !! haha ..

Ajwin Ajeera said...

To Nadd,

haha
saya innocent!!
pegila kajang~
hee

Ajwin Ajeera said...

To e l d y,

yeke?
haha
adik beradikkn.
hee

Bukan Eciz said...

arghhh~ sume pp belekuk! sukanya i tgk! :D btw, im new blogger here. :) seronok melihat blog anda. :D

Ajwin Ajeera said...

haha
time kaseh..
:)
selamat datang ye!

Yaya said...

sate kajang memang sedap oke!besar dan harga berpatutan dengan kesedapannya n size. ;DDD

Ajwin Ajeera said...

yup2..
peminat sate nampaknye.
hehe

Dee said...

wah... sate kajang... lame tak makan nie...

Ajwin Ajeera said...

hee.
mknla skrang!
best tau!