Saturday, April 18, 2009

Earth Hour 2009

Apa kejadahnya tetibe topik Earth Hour ni?? Dah setahun berlalu,baru nak update pasal Earth Hour ke?Okay,aku tipu.Belum sampai setahun lagi.Sebenarnya aku baru nak update pasal ni sebab hari tu kan ramai blogger update blog mereka dengan Earth Hour.Sini Earth Hour,sana Earth Hour. Semua orang cakap pasal tu.Jadi aku ambik keputusan untuk tunggu semua orang relax dulu,baru aku post entry ni.Wakaka.

Waktu Earth Hour hari tu,kitorang memang support habisla.Sebelum 8.30 malam lagi,kitorang dah tutup lampu. Tapi aku ada satu lagi benda nak cerita.Sebenarnya semalam rumah aku black out dari pukul 12 tengahari cam tu sampai 2 petang!Kitorang memang puas bersauna la semalam.Dahla rumah aku je pulak tu.Lepas tu Mama call Abg Elektrik suruh check wire dalam rumah.

20 minit kemudian,Abg Elektrik pun datang.Dia check check.Aku tak ambik port sangat.Yang aku tahu tiba-tiba dia kata dalam bilik aku sebenarnya punca masalah ni berlaku.It's happened in my room!(Takyah translate la sengal)

Aku cam chuak jugak.Dari bilik aku tu.Dalam medulla oblongata,cerebellum dan cerebrum aku ni memang agak mesti dari komputer kot.Tapi sebenarnya bukan sebab komputer.Sebab air cond rupanya.Haha.Lega sikit.
Napa gambar macam takde kaitan?Ohh.Ada ada.Gambar nampak gelap.Gelap itu black out.Black out itu Abg Elektrik.Abg Elektrik itu Earth Hour.Earth Hour itu okay okay dah cukup.

24 comments:

idham said...

earth hour bukan berarti suka hitam ajwin....

Ajwin Ajeera said...

ye ye..

Mr Aan said...

aritu planet....
ijo ttp lampu...
gak tau..
hahaha...

Ajwin Ajeera said...

wow.
planet lain pun support.
cayalah!

Kipas said...

haha... dah berkurun dah earth hour...zaman tok kaduk dah... lalala~

dzul fahmie said...

earth hour org tutup mlm...
tapi blackout tghari..
klau cmtu xnmpak le dari angkasa..heheh

Ajwin Ajeera said...

hahahaha
saje nk igtkan seme org balik..
lalala
(coverline.haha)

Ajwin Ajeera said...

To dzul fahmie,

tak nmpk dr angkasa,
tp nmpk dr jiran seblah.
wakakkakaa

~nEeYsA~ said...

owhhh..
mse earth hour ni...
nisa mnghbiskn mse kt msjid..
de prgrm..
ahhahaha...

Naz said...

klaka la awak ni awin.. anak sapa la ni...

NAZ said...

ini bukan earth hour. ni eat hour haha

PINATBATE said...

sukati kau la Awin..
banyak mengarut rasa nak bagi makan kelapa parut..;P

Ajwin Ajeera said...

To ~nEeYsA~ ,

yeke??
bgus bgus..
hee

Ajwin Ajeera said...

To Naz,

haha
klaka ke??
anak abdul hamid.
hehe

Ajwin Ajeera said...

To naz,

eat hour..
ape kejadahnya.
haha

Ajwin Ajeera said...

To PINATBATE,

hahhaa
makpinat bg mkan mochila.
sedap skit.
ehe

Unknown said...

awin merepek..
haha.. ketuk kang!
:PP

Firol said...

hari² earth hour amcam...
Huhhh..........

Ajwin Ajeera said...

To Fatul Akrul Ramli,

ape salah saye??
haha

Ajwin Ajeera said...

To Firol,

best gak tu..
disamping dpt mnjimatkn elektrik..

Cik Jannah said...

lmbt la awen nie~

;)

Ajwin Ajeera said...

hehehe
nk buat cm ne..

atok said...

waa earth hour bru.
egheh

Ajwin Ajeera said...

hehe.
style baru nih.
haha