Friday, April 6, 2012

Sugar&Spice

Assalammualaikum all..

Wah terus update hari ni. Dia macam ni tau. Kalau dah sekali skip update, contoh,'alaaa malasla nak update. Esokla......' Haaaa kalau macam tu memang takkan update sampai bila-bila wakakaka. So bila semalam dah start, hari ni hah tengok rajin je kan nak update. Haha. So hari ni just nak share my fan page daaaaaa. Gediks tau nak ada fan page padahal kat blog pun dah ok. Tapi takpe. Sebab jadi gedik ni fun. Aik?


So....this is the banner. Dah bertempek lama dah kat right side blog ni sebenarnya. Saya wujudkan page ni adalah untuk lebih mudah ambil order kat situ. So kepada sesiapa yang berminat nak order, boleh contact me direct using this page. Just click je banner tepi tu. Likes la ye jika sudi. Saya namakan Sugar&Spice sebab malas nak pikir nama kahkahkah. Logo pun bodo bodo je. Takpela. Nanti-nanti boleh upgrade. Ala macam main Sally's Salon ke Sally's Spa ke kan dorang ada level level untuk upgrade. Woi dah dah. Saya namakan Sugar&Spice sebab saya bukan just nak update about cakes, cupcakes or muffin je dalam tu tapi segala jenis makanan pun nak kongsi dalam tu juga hehehehe. Sebab saya suka makan. -.- So...its not only about Sugar..Its about Spice too!

Check it out to know more! (and dont forget to likes too!) 

Thanks for reading~ ;)


6 comments:

aizatshafiq said...

Gudluck in your business..
;)

Anonymous said...

Yes, goodluck too :)

Fazreen said...

awin! haha.

Ajwin Ajeera said...

aizat,

thanks!

Ajwin Ajeera said...

rara,

thank u rara ;)

Ajwin Ajeera said...

fazreen,

een! hahaha