Wednesday, October 10, 2018

Lazada x Benefit Cosmetics

Assalammualaikum and hi everyone!

Saya telah dijemput oleh Lazada Malaysia untuk join collaboration bersama Benefit Cosmetics! Saya memang sukaaaaaaaaa sangat dengan Benefit terutama sekali kalau brow products. I actually ada almost ALL of their brow products. And of course, kalau untuk dapatkan brow wax or treatment pun mesti dengan National Brow Artist from Benefit iaitu Shanice!

Kita semua tahu kan yang anda boleh dapatkan produk Benefit Cosmetics di Lazada! Sangat mudah! You guys hanya tinggal buka apps Lazada je and pilih Benefit Cosmetics. Terus beli dan pastu sampai depan pintu rumah je. Tak payah susah susah pergi shopping mall. Lagi lagi kalau korang duduk dikawasan yang agak jauh dengan Klang Valley since produk Benefit hanya boleh didapati di Benefit Boutique dan Sephora sahaja. 


#LazadaxBenefit


LAZ and Benefit Hello Happy Soft Blur Foundation in giant size!


LIVE make up tutorial by Cilibling using all Benefit Cosmetics products.


Dessert Bar. Comelnyaaaa semua yang ada disini! Trust me, I spent most of my time here munching all of this cute chocolates and cakes haha.


CUTE!


One with Engku Sulwani. So effortlessly pretty.


Cilibling and I

So korang, kalau nak dapatkan produk Benefit Cosmetics boleh dapatkan di Lazada Malaysia ya! Lagi banyak promotion menarik tau and selalu dorang akan jual in one set yang korang boleh pilih dengan harga yang berpatutan!

Thanks for reading!

Much love,
Ajwin Ajeera

No comments: