Thursday, August 20, 2009

Annoying tak?

Dari ini

ke ini

Annoying kan?Haha.
Padan muka semua orang.

Saya berada di Bandar Tun Hussein Onn sekarang dimana terletaknya kediaman saya disini.Saya juga berada didalam sebuah bilik dimana bilik tersebut dinamakan Bilik Ajwin.Hahahaha.Saya juga sedang menggunakan komputer okay dah cukup cukup.Haha.

Well,setakat ni,memang rasa macam every week balik je.+_+
Tapi setiap kali balik KL tu semua bersebab.
Sebab demam lah,nak sambut puasa lah,nak ambik hadiah wang tunai dari Yayasan Selangor lah (ecehh cehh) dan yang akan datang sebab merdeka lah,nak beli baju raya lah,nak beli kereta lah (ecehh cehh) pastu nak sambut raya la semua.Dahla raya tahun ni paling istimewa (ecehh ceh eh penatlah asyik ecehh cehh cehhh cehhhh je)

Lepas tu serius nak balik KL kali ni banyak betul halangan,dugaan,rintangan dan cabaran yang terpaksa saya tempuhi.

Tak perlu lah saya bercerita mengenai apa halangan,dugaan,rintangan dan cabaran tersebut.Kerana tiada gunanya jika kita kenang-kenangkan balik peristiwa pahit semalam.

Cukuplah hanya saya katakan yang diantara halangan,dugaan,rintangan dan cabaran tersebut ialah prepaid prabayar habis dan juga kedatangan kucing misteri yang tak diundang telah masuk ke bilik saya.Saya dengan roommate tak huru hara plak an nampak kucing semua.

Tapi kira relaxlah juga minggu ini.Tak stress sangat seperti minggu sudah.
Yela.Saya akui kita manusia seperti roda.Kadang kita di bawah,dan kadang kita diatas.(Cehh.ayat dan pandai berbunga siaa)

Relax yang saya alami ibarat seorang pakar bedah yang sedang membedah pesakitnya dan tiba-tiba pakar bedah tersebut rehat 5 minit kejap untuk makan KitKat.Eh apenda ni.Okaylah.Makin lama,makin merepek dah tanpa saya sedari.(ayat stok skema cam ni mesti ada orang rasa geram and terus macam nak bagi IPhone atau MacBook dia kat saya kan?)

Hahahahaha.Okay bai.

8 comments:

farwalis said...

okay nah iPhone, Myvi Hitam dengan camera dslr....

pehhhh takut kucing ohhhh

Milimilo said...

haha..xannoying tp klakar..mcm dkt je kan bleh blk tetiap mggu..

Unknown said...

rasa nak tumbuk je laptop..

cik yaya said...

haku hasa hacam hak hihit hawin hlepas haca hayat hskema hie


p/s:apsal korang baca pon sungau sengau hah?

joegrimjow said...

promote kitkat ke ni?

qayzarien said...

ade ke yg nk bg..pape pun smat berpose

mohdisa said...

haha...mcm2 kerenah ya...:P

Chilabaey's Spot 2 said...

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak... Puasa jangan tak puasa.... dan juga Selamat Bersahur pagi nanti.... :) Esok jangan pulak lupa dah puasa tau... karang selambe je ajak kawan pergi makan tengahari untuk sesiapa yang bekerja esok... atau berada dirumah.... hehehe...