Wednesday, September 16, 2009

Buka Puasa with BM111D1B3

Semalam saya dan classmates berbuka puasa bersama di Bandar Segamat. Makanya,budak-budak perempuan yang tak puasa pun,pergilah buat buat buka puasa juga.Muka semua taknak hipokrit 17 kali kan.Adakah saya tergolong di kalangan mereka?Yeah mungkin ya mungkin tidak.Hanya anda yang mampu mengubahnya.

Sewaktu menunggu bas kuning.Suka oh gambar ni sebab nampak slim.Hikhik.(Senyum gedik)
Abu menari zapin.Hahaha.Suka eh mencapub mencapub ni.




Okay.Kebetulan kat sebelah restoran tu ada taman rekreasi.Kitorang pun apa lagehhh.Camwhoring ah.

Ni roti tisu siapa ntah.Pastu semua makan sebab rasa cam sedap.Haha
Muka gembira macam besok nak raya je.(p/s:jangan tengok pinggan dia.karang kantoi banyak makan)

Apa masalah dia entah nak cium duit segala.Haha
Cium duit lagi.Haha


Inilah budak kelas saya.Jadi,bagaimana pula dengan budak kelas anda?Tetibe.

16 comments:

.rafiq. said...

pakwe siapa yang suka cium duit tu?haha

~nEeYsA~ said...

adkh pakwe si dia?
haha..
leh lak smbng..hikhik

yuelova said...

besznye awin dpt bukak pose dgn dak2 klas..teringat memori2 lame bukak pose dgn dak2 klas kat mtrik dlu..skrg dah xder klas fixed lg..tiap kali lcture mesti jmpe muke laen2..




nak tnye nie.cik awin,adakah anda berpose???

Firol said...

patut la budak2 aku cakap nampak diana rafar semalam....

a.d.i.b.a.h said...

saya berada ditempat kejadian..
tp meja lain laa..
kami melihat sje keriangan adik2...
hehehehehe~

Journalist said...

wah meriahnya!
:)

Ajwin Ajeera said...

To .rafiq. ,

pakwe sape?
ntahla
tak tau plak awek dia sape.

Ajwin Ajeera said...

To ~nEeYsA~,

pakwe siapa?
korg ni pndai2 jer.
(:

Ajwin Ajeera said...

To yuelova,

hahaha
mmg best.dh la nxt sem takde puasa dh
sy hari ke 6 sekarang.heh

Ajwin Ajeera said...

To Firol,

ceyy ceyyy
poyo je
haha

Ajwin Ajeera said...

To a.d.i.b.a.h,

eh seriously??
kat mana??
hahahaa
malu dah

Ajwin Ajeera said...

To Journalist,

meriah sgt2!hee

a.d.i.b.a.h said...

kami dok meja ujung time tu..
auntie tu siap bg rse korg pnye juadah berbuka...
sedaaaaaap~
heheehehehehee~

Ajwin Ajeera said...

meja hujung?
yg kat tepi tangga tu ye?
oh malunyaaaa
haha
yke?
aunty tu tanak pulak friendly 7 kali
haha

a.d.i.b.a.h said...

haah, dkt ngn tgge..
mmg auntie tu friendly gile...
yg plg best slalu la dpt lauk free, wpn skit kn..
hehehehe...
da xpose nnti xtau la ade free lg ke x...
hehehehehe~

nurayunni said...

hppy jer tgk..suke..:-)