Saturday, January 30, 2010

February is coming!Yabedabedu!

Hello people.Hello world.Hello bloggers.Hello reader(s) (ececeh). Hellooooooo! :D
Hope you guys have a very nice Sunday.Since all Indians are doing the perarakan Thaipusam today takkan korang tak happy kan~~ :D :D Ya if you can see (or read I meant :p),Im veryyyyy happy today because I just got back from Dove 3R Freshy's meeting or briefing something like that.*smile broadly*

I thought I was late just now.Meeting at 10.30 am.Tapi datang 10.40 gitu kot.But when I was just arrived,the meeting aren't started yet so I was like fuhhhhh nasib baik weh!Ada 15 finalists tapi hanya 12 orang yang berjaya datang iaitu Doria,Azreen,Salwa,Sameera,Kavita,Joanna,Lisasqia,Syikin,Juelina,Pasha,Sofea and I.Mereka sangat adorable,friendly and open minded.Pada mulanya,suasana agak sunyi sebab tak kenal lagi kan.And tadi first time we met each other.Malu-malu lah semuaa.Haha.Its alright.Maybe masa tu malaikat lalu..So,sebab tu lah senyap..But then bila dah lama-lama,mereka sangat okay and I can't wait to meet em again on this 19th February 2010!!

Ada apa pada 19 Februari?Yesss that is what Im going to tell you.
Okay tadi the famous Project Manager,Tini has told us all the important dates of the up coming events,photoshoot,extreme sports,event with UNICEF,60 secs presentation and sort of activities la.Semuanya pada bulan Februari nanti.Perghh belum bulan 2 lagi tapi Awin dah rasa tak sabar kot.Haha.

As for now,I don't really care about the voting's rate or who will be choosen to become the next host anymore because I think I just wanna have a new experience,meeting other people,meeting famous people like Tini,Celina, hehe T_T,all I wanna do is I just wanna have fun doing all these exciting things,be myself and be a good sport.Belajar benda baru. Kalau ada rezeki,Alhamdulillah.Kalau tiada rezeki,it's okay..Awin dah cukup bersyukur terpilih as a Top15 finalists ni.:)

And yeah for your information,the voting will not determine your selection.Highest vote will walk away with Miss Most Popular Award, and to be selected Top 3,15 finalists would have to battle it out.So yeah that's what we're gonna do.Ececeh..

p/s : urmm vote for me! (ceh tadi kata tak kisah konon.Mak ayam punya budak)

Okay that's all for now.Jumpaaaaaaaaa Lagiiiiiiiiiiiiiii. :')

9 comments:

Fatul Akrul Ramli said...

okay awin.. okay

joegrimjow said...

appy februaru awiinn
eh
esok

farwalis said...

februari tak dapat cuti! boleh ke kerja satu hari kat KL esok? so dapat cuti..

Miss Lula said...

congratz and best of luck sis awinnn... :D

semalan giler ramai indians berarak depan kolej. fuish. (:

[z@ck] said...

ari tu dah vote..
boleh vote lagi ke ek

[MahiraH] said...

all the best awin..!! =)

cik yaya said...

jgn risau awin!nti kya paksa iwal vote banyak2 (sekali utk kya)!

HAHA

jgn risau okay!nti kitorg tubuhkan fan club
ececece..sape nak join boleh contact farwalis.terima kaseh

.rafiq. said...

taniah2 semua tahniah. slmt bjaya.

farwalis said...

okay saya sanggup. kakya jadi naib presiden!