Monday, February 8, 2010

HERSHEY'S Creamy Milk Chocolate with Strawberry Flavoured Filling


Saya dapat coklat di atas hari ini.
Wee gembiranya.
Agak-agak esok dapat lagi tak?
T_T

Cehh saje je bagi nama coklat as a title.Saje nak bagi korang jealous.Jealous tak?Jealous tak?
T_T

15 comments:

Hazzy Ishak said...

tak tak..haha

Zahidah said...

kak awin, jeles jeles! :')

Fatul Akrul Ramli said...

tak

MéuzAngelo™ XXIII said...

ade la jeles sikit2... tapi kureng r.. haha.. ssh sgt ke nk dpt mende ni?

"amethystchemiz" said...

ehem2..awin...jangan lupa orang disini..hulur2 la sikit..x baik kedekut..huhu

king far_east said...

waa, comeynye B tu, kalau jumpe lagi, buat pengumuman kat kolej k, hee saje masuk ruangan komen, singgah "kawan haziq zainal" shahpunye@yahoo.com.... ^.^ hee, fasal patutkah Ajwin cium kembali tu, ciumla kalau sudi, tapi rasenye x yah kowt, haaa..

king far_east said...

ups terbagi yahoo mail pulak ingat nak bagi blogspot, shahpunye.blogspot.com ,hee jangan marah...

joegrimjow said...

nanti i bagi u tobleron
hakhak

Eldy said...

Valentine yg awal LOL ~

UXOP said...

Jeles tak ke jeles tak ni...ummm..tak jeles ..ehhee..

Hershey's berperisa strawberi!!apsal kat sini tak ada jual cik Awin wehh..

Miss Lula said...

giler best ahh..

woot2 saper bagik ni. sape? haa.. :D

::aMaD:: said...

tak best ah coklat neh!hihihi

azmer said...

wahahaha...
ad peminat bg,,
pheewitt..
tp xleh beat choki2..
lg sdap..
:D

.rafiq. said...

mls la komen.

Miss Marquis said...

mai mai share!