Saturday, February 27, 2010

Big Gathering 27/02/2010

Salam 1Malaysia..Semalam saya telah ke Big Gathering iaitu bloggers gathering anjuran MelRomeo.Thanks for inviting me,Mel.:)Mula-mula tak sure pun boleh datang ke tak.Sebab yela..Lesen takdekk.Tapi nasib baik kawan sekolah saya dulu dah 4 tahun kawan eceh,Adham merajinkan diri beliau untuk join the gathering.Abang saya pun nak ikut sebenarnya semalam tapi atas sebab-sebab tertentu,abang saya pun tak pergi.Sedih dah kat situ.

Sepanjang hampir 3 tahun saya tulis blog ni,ini kali pertama saya join gathering dengan blogger lain.Risau jugak apalah first impression dorang towards me.Tapi semuanya Alhamdulillah berjalan lancar and I had fun.Even saya tak main Paintball pun,gosip-gosip pun dah best.Hehe.Eh tapi saya merasa jugak tembak semalam!Wakakaa.
Tembakan pertama,saya melatah.Okay fine whatever.Saje nak bagi saya famous kan orang semua pandang.Wakakaa.Maluu.Terkejut kot.Gila kuat.Dengan kita-kita sekali nak ke belakang.Saya tangan memang tak kuat.Kaki insyaAllah boleh bak datang main futsal jomm.Eceh.Tapi tu untuk tembakan pertama je.Tembakan seterusnya saya macho je tembak macam orang lain.Wakaka.

Macam-macam gelagat ada semalam.Mereka semua kelakar and sempoi gitu..Ada yang bawa seekor Didi yang sumpah comel gila,ada yang mintak autograf ecehceh.Wakakaka.Saya bawak kamera usang saya ni jek.Tiada persediaan.

:)

Antara bunga yang hadir.

Sesi bermain mata..Awwwww.


Inilah Didi yang dikatakan tadi!Sangat comelllll.

Perghh bajet macho.Tak takot konon..

Korang tak tahu..Padahal geli sebenarnya!Wakakka Gelimat pun tak geli macam ni.


Panjang umur,kita ketemu lagi ya..Trillion thanks to everyone!
:D

29 comments:

Afiqah Azmee said...

bestnya sis awin dapat join gathering.. :)

Ajwin Ajeera said...

best lula!
next time ade lg
jom lulaaaaaaaaaa
:)

Unknown said...

hai, tak sempat tegur u smalam kat sana, tegur kat sini pun boleh kan. hehe :)

Ajwin Ajeera said...

hi yobsumo!
oh haha
it's fine.
bole sajeee.:)

Qu Afla said...

gathering kt mane ea?
bley taw mane tmpt nie..
cm syok jew..

Ajwin Ajeera said...

kat kklub,taman melawati,kl.
:)

MR.Z said...

meriah je tengok..masyuk gak kalau buat gathering ni :)

Ajwin Ajeera said...

yup..
jom ah buat gathering..

enyheartsdiamond said...

woah..dear..u da update.. :D

Melz said...

Mekaseh Awin coz support event mel nie :) Insya-Allah nanti ada lagi . Dont worry . Banyak lagi yang bakal blogger lain akan buat hehe!


p/s :Maybe next time pot luck , Miahahaha

joegrimjow said...

hanya mengintai dari kejauhan

cik helena said...

ajwin!cikhel dpt carik kamu!!!hahaha

jumpe link kat blog yob.hehe

folow sudah blog kamu..keep intouch ya babe..

comel gila gambar nih...jadik teringin betul nak curik..lallalala~

Ajwin Ajeera said...

enyheartsdiamond,

semangat lebih annn.
wakakak

Ajwin Ajeera said...

Melz,

no biggie.
klu ade lg,jgn lupe ajk ye.hehe
potluck best!bole rasa msing2 masak!

Ajwin Ajeera said...

joegrimjow,

alalala
nnti blik msia gathering ah
hehe

Ajwin Ajeera said...

helena's,

hahaha
thanks alot kakhel.
awin pun dh follow blog akak
keep in touch tau!:)

j0j0_bdiN@ said...

ajween dah jumpe blog kamu~~
seronok jumpa kamu hari tu~~
jojo x bawak camra jadi jojo nak curi gambar disini~~`
alalalala~~~~

Jogger said...

ajwin bebeh.... sempat gak i tegur u kan... xper.. nice meeting u babe... sehingga ketemu di lain masa...

:) penat dok belek2.... xder muka den pun... hahahah

Ajwin Ajeera said...

j0j0_bdiN@,

jojo!!
seronok jumpa kamu juga!!
keep in touch yeee.
:)

Ajwin Ajeera said...

Jogger,

nice meeting you too!
haha
tula balik awl sape suh.
hihi

Cik Lily Putih said...

nice meeting u

Jogger said...

awin...

mmg ada hal ari tu... kena gerak awl.. xper len kali ok??

Ajwin Ajeera said...

CikLilyPutih,

nice to meet you too!
:)

Ajwin Ajeera said...

Jogger,

oh it's fine
mel kate ade lg gathering nnti.:)

nurul huda said...

waa beshnye

Ajwin Ajeera said...

best gile!:)

Pojiepooh Abdullah said...

Ajween !nice meeting u walaupun skjap..
nti join la lagi yer!

Ajwin Ajeera said...

nice to meet u too pojie!
semestinya!:)

Aus MeLankoLik said...

ajwin..
hahaha.
aku baru tgk..
haha