Friday, November 16, 2018

KITA Beauties Pu'th

Assalammualaikum and hi everyone!

Terdapat pelbagai jenis makanan tambahan sekarang yang terdapat di pasaran kan? Bagi yang mencari makanan tambahan atau supplement untuk mencerahkan kulit, lagi bermacam macam jenis supplement dijual diluar sana. Kat Instagram pun boleh dapat. Tapi harus ingat, harus waspada ya kakak kakak. Janganlah membeli supplement tanpa periksa dulu bahan bahan dan sijil yang mereka ada. Risau badan kita nak pakai lama kan. Saya nasihatkan jika mahu mencuba supplement, periksa dulu latarbelakangnya ya.


Saya telah diperkenalkan dengan campuran minuman botani ini, KITA Beauties Pu'th. Saya amat teruja dengan produk ini sebab KITA Beauties ini ialah salah satu produk yang mendapat pingat Asia Pacific Super Health Brand Excellence! Jadi, kita pun tidak risau untuk mengamalkannya. Campuran ini juga menggunakan bahan bahan semulajadi yang mempunyai pelbagai khasiatnya. Antara bahan bahan yang digunakan dalam KITA Beauties Pu'th ini ialah Oren, Camu Camu, Alpha Lipoic Asid dan Biji Anggur. 

KITA Beauties juga mempunyai pelbagai jenis campuran minuman botani yang lain mengikut keperluan anda. KITA Beauties Pu'th adalah minuman tambahan khas untuk mencerahkan kulit, sekaligus menjadi superfood untuk kita dalam diet harian kita. Minuman ini mengandungi tinggi Vitamin C dan antioksidan utama dalam menghalang penuaan dan keradangan kulit. 


Cubalah sekarang! Boleh didapati di Guardian yang berdekatan dengan harga cuma RM29.90.

Thanks for reading.

Much love,
Ajwin Ajeera

No comments: