Wednesday, June 30, 2010

47 kg's

Saya sedang tak berapa sihat.Selsema,batuk,sakit tekak,ulser,demam panas.Wahh banyak betolll list. Dasar nak menagih simpati!Wakakaka.Tapi tu semua adalah kenyataan.Menyatakan kesemuanya disini adalah sengaja.4hb perlu daftarkan diri di UiTM.Diri ni memang mengada tau.Dia macam tahu-tahu aje saya nak kene daftar pastu terus nak demam-demam.Masa 2 bulan cuti hari tu kesihatan baik saja Alhamdulillah.Tapi bila nak masuk balik ajee ni,terus demam.Hikhikhik.

Jadi, saya tak boleh nak bermanja-manja lagi. Wake up Awin!!!!Wake up!!!!!!!! Jangan nak melayann sangat demam itu!! Lempang diri sendiri sekaranggggg!Ceh suka hiperbola kan.Esok insyaAllah ada photoshoot dan paginya saya dan Mama akan ke hospital.Semoga sihat semuanya.Semoga selamat semuanya.

Tata Titi Tutu~ =)

15 comments:

Miro Armyrule said...

get well soon...wah, ayunyer header...main gitar tuu...ahaks

Ajwin Ajeera said...

wah ayuuu tau wakaka
thanks.;)

NURAINEE RUHAIZAD said...

ajwin, welcome back to segamat..:)
malas kan nak balik campus..no bilik pun xtau lagi..hehe

saperakue said...

awin sila jelez u kami 13 baru start lect~~ uitm mmg semangat bila bab suh std dtg blaja...

.o r k e d. said...

jg dri bebaek. skrg mcm2 saket ade. uhuh

naz said...

caiyok ajwin ajeera. i tgk cerita ilusi kat tv3 teringat u hahahaaa

eliana_adnand said...

awin... tajuk entry ade kaitan ngan isi entry x nih? hahaha

bdw, get well soon dear! :)

aimee said...

get well soon! =]

Lionel Messi said...

GWS

PINATBATE said...

ke hospital ..?
sama lah kita..minggu depan nak masuk sek balik..dah batuk kohkokhkoh

SyAmSuL AnUaR said...

Mls dh dtg ler tu....
Saya Suka Cara Kamu Berfikir

Nanie Hussin said...

awin syg!.take care.
wish you good luck for this becoming sem okey :)

DaNieL HafIz said...

cayok-cayok... teruskan perjuanganmu hingga ketitisan darah terakhir....

Syariniey Amran said...

get well soon
btw xsaba nak tgk picture makeover redglow ajwin :)

Faizal@PeJAY said...

nice