Thursday, June 10, 2010

Muhammad Izzul Irfan

Assalammualaikum. Nama diberi Muhammad Izzul Irfan.Lahir pada 10 Mei 2010. Baby Irfan ialah anak kepada cikgu lama saya masa sekolah menengah dulu. Hee. Hari tu masa mula-mula jumpa dengan cikgu sangat teruja ya rasa.Adalah dalam setahun lebih tak berjumpa.Pastu jumpa pula dengan baby Irfan. Rasa nak gomol-gomol aje. Tapi sedar. Itu baby orang...Jadi,jangan rasa nak gomol sangatlah.Simpan perasaan gomol tu untuk anak sendiri eh. Eh apa banyak sangat perkataan gomol ni.
Alolololo~ Nak main bola pula dia..Geram kita tauuuuu!
Ececeh muka makcik sangat gembira ya dapat dukung baby Irfan. Irfan nanti dah besar,baca blog makcik ni ya.;p
Ni Hannah.Kakak Irfan.Mulut Hannah ni sangat bijak ya.Memang menggeramkan habes. Dengan pelat-pelat comel dia tu.Haishhhhh geram! Dia panggil kakak as a tatak!haha sangat comelllll.
Ni Hannah main bedak.Siap boleh buat peace.Geram kan?Rasa nak gigit aje jari peace dia tu!

18 comments:

zack zukhairi said...

hannah dah rupa michael jackson pakai bedak sejuk da guwa tengok.

keh keh keh

Ajwin Ajeera said...

hahaha
micheal jackson takyah pakai bedak sejuk dah.heh heh

16/2B said...

anak sapo lah tu..

farwalis said...

awin bila pulak nak .......?

nak suh bacal blog pakcik iwal ni

ayie said...

baby irfan sgt comel ;)

Ajwin Ajeera said...

16/2B,

HAHAHAHAHA
mcm tau je siapa ni.hehehe

Ajwin Ajeera said...

farwalis,

hahahahaha
awin jodoh pon tak jumpa lagi.;p
pakcik iwal sabar k..nnti sy suh dia baca pelangirosak.blogspot.com..

Ajwin Ajeera said...

ayie,

comel sgt2!!!!! :D

PeiPei said...

hi ajwin =)
will you come to my blog?
hehe pls~

Firol said...

Hannah sama macam ALice cooper

Ajwin Ajeera said...

peipei,

hi!
of course dear..;) thanks for visiting this blog!;)

Ajwin Ajeera said...

firol,

hahahaha true!
ada bakat neh.;p

Farihah Ahmad said...

xyah tgu irfan, saya pon baca blog mak cik! =p~

Ajwin Ajeera said...

hahaha
time kaseh makcik farihah.
eh kene makcik jugak?;p hehehehe

kembatolo™ said...

ni mesti ada orang ajar budak tu maen bedak..
cepat ngaku awin..!!haha

[z@ck] said...

tudia aih..putihnya adik ooii..
macam tepung gomak dah aih

Ajwin Ajeera said...

izuddin,

ehhh jgn fikir bkn2 ehhh hahahaha

Ajwin Ajeera said...

zack,

hahaha gerammmmm kan?