Wednesday, July 14, 2010

Awak cantik,jadi silalah jaga kecantikan awak dengan sebaiknya ya.


Belakang kolej saya adalah hutan. Serious tidak tipu. Dari tingkap bilik, dah boleh nampak pemandangan Gunung Ledang. Waktu pagi adalah paling sangat sungguh amat best sekali. Kabus tebal. Banyak kali dah rasa macam nak tangkap gambar pagi-pagi kat sini pakai sweater sume. Konon-konon belajar oversea la. Wakakakkaa. And semua orang pun cakap, siapa belajar kat Segamat, kalau masa Sem 1 tak pergi Gunung Ledang macam loser la. Kira budak Part 1 wajib lawat Gunung Ledang lah. Memang dekat. Tapi saya dah tahun dua, masih tak jejak-jejak lagi gunung tersebut. Triple loser ya. Haha. Okay sem ini saya ajak hao pengyou saya pergi panjat gunung itu! Ceh padahal mandi air terjun situ je sudah. Ceh mandi kerrrrr? Ceh okay jangan nak banyak-banyak ceh sangatttttt.


Tapi bukanlah itu yang saya nak cite. Apa yang saya nak cite adalah mengenai kecantikan. Bila dah cantik manis anggun jelita menawan vogue meletup tu, janganlah lupa diri. Kecantikan luaran tidak ada maknanya jika tidak disertakan dengan kecantikan dalaman sekali. Bila dah masuk tempat orang, duk diam-diam. Jangan ligat sangat. Saya jugak yang susah. Saya akui, awak memang cantik. Tapi saya rasa saya tidak bolehlah berdiam aje kan. Sudah tiba masanya untuk saya bersuara. . .
Nila yang saya maksudkan.Kat sini banyak rama-rama warna hitam ni. Cantik dan besar. Tapi mereka ni suka sangat masuk bilik saya. Bila dah masuk tu,kalau duk diam-diam ke, terbang rendah-rendah ke takpe. Ni terbang tinggi-tinggi. Pastu terlanggar kipas.Pastu jatuh. Pastu tengoklah gambar atas ni. Memang kesian sangat. Nak angkat rama-rama ni buang pun rasa sedihh.:'( 

Rasa nak tulis dan tampal macam ni dekat depan pintu bilik. . .
Sesiapa manusia yang bernama Rama juga dilarang masuk.
atau ini
Yang mana satu patut saya tampal? Hantarkan undian anda sekarang!-_-'

9 comments:

aBoi said...

yang atas...haha

[z@ck] said...

kecantikan itu tak kekal..bila makin tua, sedikit demi sedikit ianya akan luntur.selagi boleh jaga, jagalah sebaiknya.

err..does it make sense?

pott cett said...

rama2 x reti baca.y gmbr r.

JoeAdam Jonas said...

bawah sekali paling sweet ;)

mida said...

yang no 3 ur...
eishh2..
kesian..cntek tapi syang idop ta lame..
bgitula..
hayat sang rame2..

MyeRa said...

yang numb 3 gak. rama2 akan phm tu haha

.o r k e d. said...

pic rama2 tu cute sgt! vote yg last :D

naz said...

haha ok no 2 cun

cikgadis konfiuss said...

hahaha comel
pakai ms paint kan?
ngeeeee~ like!