Sunday, November 21, 2010

Happy 15th Birthday Afdhal!

Assalammualaikum. Hari ni genap la sudah adik saudara saya, Afif Afdhal berumur 15 tahun. Yeay! xD Ala comel je kan baru hari lahir yang ke-15. Selamat hari lahir adik. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki selalu, bahagia dan berjaya dalam apa jua perkara sekalipun. Kak Awin sayang Afdhal!
Afdhal, me, Wazien, Wany.

So demi untuk menyambut ulangtahun kelahiran adik, kitorang beramai-ramai 3 family pergi mandi-manda di Sungai Chongkak! Serius best gila tengahari tadi dahla panas pastu dapat berendam dalam sungai sejukkkkk. Hihi. Pastu ambik kau kaki saya merah merah dan luka luka kecil akibat geseran dengan batu. Air sungai tadi sangat deras. :( Buruk dah kaki. Cemana ni nanti nak kahwen ni kalau kaki buruk. Lalalala.

Birthday boy malu konon kitorang nyanyi lagu birthday ramai-ramai dalam kereta. Haha.

Hah hambik. Urm polis trafik takde baca blog ni kan...

Destinasi yang dituju.

Saudara mara yang seronok ya nampaknya sebab tidak pegang kamera.

Pehhh tak sedapnya. *ambik hati pembaca*

Mama dan isyarat tangan yang menyerupai isyarat tangan Doktor...

Bukan Mama saja.. Malah Papa juga..

Apakah semua ini?! Hampa gila. Nak buat video hampalah cam ni.

Okay kembali kepada sungai.

Gambar pembantu rumah yang pertama kali masuk internet.

Kek aiskrim yang dah cair namun sebab kebuluq masing masing licin juga kek ini ya dalam masa 5 minit dari sekarang cepat jalan.

Alo kucikuci.

Hah orang-orang besar sibuk nak tangkap gambar kat jambatan gantung nak buat profile pic, masa tu jugak orang-orang kecik datang mengembek-ngembek nak masuk jugak.

Nak tahu doktor mana tadi? Kalau nak tahu tu doktor mana, ah lu pikir la sendiri Assalammualaikum. *Nabil Raja Lawak*



17 comments:

Admiral Hafiz said...

wahhh
mcm seronok je...


Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

Fatul Akrul Ramli said...

awin, gmbr dlm kete tu muka tak mandi.. ngeh2..

noorafzan said...

hepi besday afdhal!!

joegrimjow said...

adik saudara tu anak saudara ke?

cik EPAL said...

dr rozmey la tu :D

DIA Muhammad Ashraf Alexis said...

http://diamuhammadashrafalexis.blogspot.com/
salam.this is my novel..read if you have time and be my follower.i need around 200 blog follower to publish my novel...hope your support friend...thanks...

Farihah Ahmad said...

mama ngn papa u join direct selling ke? hehehh. mesti tnjuk isyarat bagus. comel ape...

molmolla said...

berkain batik! :D

Misz-sakura said...

opkos la Dr rozmey 2 alam, kehkehkeh

Dayana Nasir said...

wahh..bestnyeeeeeeeeeeeeee....ayam tu. huhuhu

Tuan Din said...

Adik saudara itu bukan sepupu ker??

Jemput datang ker teratak kebun saya utk mandi air terjun di Sungai Batangsi...

SweetyMui2 said...

happy birthday to him :)

amy syifa said...

muke bufday boy mcm muke adk awin..

Abir Abhar said...

Ok Awin.
Sumpah jeles lagi..
Stop buat org jeles leh x?

*Exam cepatlah habis!!

cik kia said...

awin suka dr rozmeyyyy.kantoi HAHA ;)

Liquid said...

nk cikit... ayam...

syafiqah ezam shah said...

adik saudara akak hensem aww..hahha
selamat hari lahir:)