Saturday, April 10, 2010

Anyone interested?

Salam.

Saya rasa macam malas nak pakai shawl/selendang lagi.Sekarang ni pun boleh dikira berapa kali saya pakai shawl/selendang.Sekarang ni saya lebih selesa dan suka pakai tudung biasa yang jenis cotton tu.Hehe.

Jadi,terasa macam nak jual pule selendang-selendang ni.Memang sayang sangatttttttt.Tambahan pule,kebanyakan selendang-selendang saya,saya buat sendiri.I mean beli kain dan jahit sendiri.Sebab tanak orang lain pun ada corak selendang yang sama dengan saya.Wakakaka.

So yeah.Saya nak jual selendang saya.Saya akan update dengan lebih serius tentang penjualan selendang ni kemudian.Kira saya akan upload gambar-gambar selendang dan harganya.Rasanya ada berbelas jugak selendang yang akan dijual.Sekarang ni just nak buat pengumuman je dulu.So,alert ye kalau mahu.Heh heh.

Dibawah ialah beberapa gambar selendang saya yang bakal dijual.
Huu sayangnya.
 Selendang ni paling saya sayang.Kalau awak perasan,saya banyak pakai selendang ni saje.Wakakaka.Selendang ni memang cantik,pastu tak lembik sangat.Kira senang nak pakaila.
Buktinya memang ramai ah orang kata saya selendang ni cantik.Wakakakakkaka.


 Selendang yang ni pun cantik.Saya suka polka dots.Sangat suka kot.

Yang ni tak jelas sangat.Ni pun polka dots juge.
*Gambar dicilok dari entry lepas-lepas*

Bukan selendang diatas saja yang akan dijual.Ada banyak lagi selendang yang saya belum paparkan lagi.Semua cantik.Jika berminat,alert saje.

Ada yang berminat tak?Hehe.Jumpa lagi kawan.Bai.

26 comments:

joegrimjow said...

nak jadi tukang promosi
hehe

Armyrule said...

klu lah saya ni pompuan...kompom order sedozen dah...huhuhuuhu

nEa FleriDa said...

bminat2! hehe

Arina Hamzah said...

eleh. muke penyek bak kate toot. wakaka

farwalis said...

saya pun nak promote ah.

mana tau keuntungan jual ni dapat bahagi dua. leh saya pegi btho beli mekdi

deenspeky said...

nak beli... yg wane hijau tu... boleh ke???

fazlisa rohali said...

want it too awin!
=)

Rashid said...

yup! comel ajwin ..

suka tengok je. nampak sopan ayu gitu..

cik EPAL said...

jual br rgt ni?

f is fikah said...

suke jugak pakai selendang.
tapi sekrang dah agak segan.
sebab pipi labuh semacam.
huhu.
nanti nak jual shawls tu,promo sakan ye.
untuk kawan2 laen yang suka pakai shawls.

MéuzAngelo™ XXIII said...

i suke tgk pompuan pakai shawl.. terus jadi awek cun.. huhu

hannamaruku said...

menarek tertarek kau mmmg the bomb.
cpt update pls?

Aus MeLankoLik said...

aku laki2 . boleh kah ??
hahahak

YobSumo said...

selonggok berape posen?

.rafiq. said...

tk minat kt slendang. babai
tapi minat kat tuan selendang. hai

aqamz said...

xpaham la awak ckp wat selendang sndiri >)

Anonymous said...

hai ajwin.. nnt email sy klu da update (shawl).. berminat beli terutama kaler blue tuh... sweet...

la_dolce_liz@ghotmail.com

jgn lupe inform kat sy tau... thx

Anonymous said...

hai ajwin.. nnt email sy klu da update (shawl).. berminat beli terutama kaler blue tuh... sweet...

la_dolce_liz@ghotmail.com

jgn lupe inform kat sy tau... thx

miss_eliana said...

awin...i nk yg yellow polka dot tu...
nt roger kt my page yep!

take care dear!

soffya cik bulan said...

wahh, cantik..rajin aween ni jahit sendiri ye

Naz said...

cantik... sayangnya saya x pakai selendang.. hehehe

SyAmSuL AnUaR said...

ajwin pki tudung jenis pe2 pun nmpk lawa.... (^^)

ZayZareen said...

salam awin,lawa la..i like da blue n yellow kaler itu..plus awin pakai eyelash ..sunggoh gojess..!!!>.<

Nanie Hussin said...

awin, jahat tak kalau nani kata jgn jual!..

huhu, nani pulak rasa mcm syang sgt awin nak jual shawl2 tu, buat sendiri pulak tu..cantik shawls2 awin.

Nurul Zaty said...

saya nak
saya nak..haha
macam leh dpt free je..hii

Journalist said...

alamak ajwin!
baru perasan selendang sama!
hahaha bahaya ni :))