Friday, June 4, 2010

Kenapa Hari Guru dah lepas?!

Assalammualaikum. Terima kasih kepada abang saya sebab temankan saya gi beli buku hari tu..Hihi. Bila dah temankan tu, muka jangan masam-masam k.. Saya lagi prefer ketiak masam awak dari muka masam awak. Hihi.


Baiklah. Alhamdulillah ke hadrat Illahi ya. Saya ingat cuti ni saya memang takde kerja duk umah saje. Tapi tapi tapi~ Saya telah diberi kepercayaan ececehh.. Saya telah diberi kepercayaan untuk mengajar ya. Jadi sesiapa yang mempunyai anak / adik / adik saudara / jiran / abang / kakak / boyfriend / girlfriend atau anda sendiri yang berumur 7 tahun atau 13 tahun, sila daftarkan diri anda di Kumon cawangan Bandar Tun Hussein Onn ya. Kalau nak saya ajarla. Haha. Saya ajar untuk home tuition juga. Private gitu. Cuma ada saya, anda, dan buku saja. Amboii..


InsyaAllah saya akan mengajar Mathematics dan Science untuk Tingkatan 1 dan English untuk Darjah 1. Nampak tak tahap English saya sangat teruk disitu? Mampu untuk mengajar kanak-kanak darjah 1 saje..Haha.Takpela. Saya pon suka kanak-kanak ni jadi saya memang tidak sabar untuk memulakan pengajaran.Ececececehhh. Saya pon sekarang sedang agak sibuk menelaah Maths and Sci Form 1 ni. Terus terimbau segala kenangan masa Form 1 dulu.. Rindu kot..:')


Okaylah.Apa-apa pon,doakan saya agar menjadi cikgu yang baik ya. Semoga saya tak nakal-nakal dengan student. Saya ni kadang-kadang bahaya juga. Tetibe nanti entry lepas ni tengok saya dah ada boyfriend. Boyfriend umur 7 tahun. Okay jangan merepek sangat Awin.


Bersepah betul kedai buku ni.Isk Isk Isk.

Cehceh. Muka dah tak masam dah..Ni salah satu sebab nape saya sayang abang saya ni. Dia kalau marah ke,merungut ke,membebel ke (ceh padahal saya yang membebel) mesti kejap aje.  Pastu kawan balik. Borak pon stok nak semangat aje. Macam dah 10 tahun tak jumpa.Padahal hari-hari tengok muka masing-masing.;')

Thanks for reading! Bai!

16 comments:

afendi ariff said...

selamat hari guru!
heh!

- said...

cikgu awin!!

hoho

yun said...

nak nak tanya home tusyen uh law spm punya xdew ka.??

=) happy tacher's day. =)

Ajwin Ajeera said...

afendi,

dah terlambat!!!!hahaaha
hadiah mane hadiah???! wakaka

Ajwin Ajeera said...

cikgadis,

hehe seganya bila pnggil cikgu~ haha

Ajwin Ajeera said...

yun,

spm punya pon ade juga..
tp yg experts la..=)
thanks!hehehehe

Usy@M^^ said...

hari2 hari guru..(^^,)...


Saya Suka Cara Kamu Berfikir

epol said...

owh cik ajwin da jd cikgu rupenye..hor hor

Ajwin Ajeera said...

syamsul,

haha betul2~
timekaseh2~ ;)

Ajwin Ajeera said...

epol,

bukan cikgu kot..
tutor lebih sesuai..;)

izuddinrahim said...

budak umo doploh terima tak?hahaha

Ajwin Ajeera said...

terima2~
tp bukan ajar maths,sci or english la..
ajar bnde lain~ haha

Athirah Ibrahim said...

ouhh. best best best. nasib baik sekarang tengah amik short sem. kalau tak, boleh cari kerja sambilan jadi cikgu tadika wakakaka.

PINATBATE said...

ada sebut harga tak..?

Ajwin Ajeera said...

athirah,

oh sy pon plan nk amik short sem mula2..
tp kwn2 sume tak ambik,jd takdela ambik.haha
cikgu tadika sounds interesting!:D

Ajwin Ajeera said...

makpinat,

tiada..hehe