Friday, July 2, 2010

Nantikan rekaan tudung terbaru oleh RedGlow!

Semalam saya dengan gediknya telah ke Seksyen 9 Shah Alam bersama Papa, Mama dan juga adik ya untuk makan malam di Restoran Ayam Penyet hihi.Saje try untuk pertama kalinya.Sedap juga. Tapi rasa macam Mama punya Ayam Penyet lagi sedap aje.Heeee.
Selepas menggemukkan diri, saya ke Akademi RedGlow untuk sedikit fotoshoot!Best besttttt! Saya dimake up terlebih dahulu.Dan kemudian saya telah menggayakan rekaan tudung terbaru oleh RedGlow.=) Tudung-tudungnya sangat cantik vogue meletup bang bang kebaboom gedegang gampang gitu.Siap dengan kilauan daripada batu-batu Swarovski tak silap.Memang memukau mata setiap insan yang melihatnya.Eceh okay saya suka KOMSAS dulu masa sekolah.Makanyaaa,saya rasa bertuah gilos sebab dapat juga merasa pakai tudung sebegitu.Nak beli,tidak mampu..Sobsss sobss..
Saya di RedGlow!=)

Ini bukan tudung yang vogue meletup bang bang kebaboom gedegang gampang yang saya katakan tadi tu.Bukan bukan.Ini tudung biasa-biasa saya pakai dari rumah mahu ke Shah Alam.Tudung ni berlambak jual kat Masjid India sanee tuhh.Mahu tudung yang vogue meletup bang bang kebaboom gedegang gampang hanya ada di RedGlow.Terima kasih.=) Wah duta tudung yang berjaya nih.;p

Oh dan tidak lupa juga.Ini adalah wajah saya SEBELUM disolek ya.Wajah diatas adalah bebas dari segala bentuk bahan kimia atau pun tidak kimia atau pun kurang kimia ya.Anda boleh lihat betapa innocent nya wajah saya tanpa makeup.Eh bukan bukan.Maksud saya anda boleh lihat sekarang betapa sembabnya mata.Jerawat panau kutil semua keluar.
Okay.Ni wajah SELEPAS make-up.Mata terus jadi macam besar nak tersembul ke hape tuh.Pastu saya ingat nak beli lens yang colour-colour tuh tapi disebabkan oleh nasihat pakar kecantikan saya,saya pon tak jadi beli sebab pakar kecantikan kate mata sebenar adalah lebih cantik.Lebih asli gitu.;p 

Ni adik sayee.Nak UPSR tahun ni.Tapi nape nih ikut-ikut akak gi photoshoot photoshoot nih???
Balik umah bace buku sekarang.Ceh tiba-tiba gile.
Ni salah satu tudung yang I gayakan.I pon tak pernah nak pakai tudung vogue vogue gini. Tu yang muka macam teruja youu. Walaupun kepala I nampak besar gila disitu yeh tapi itu bukanlah alasan. I suke makeup ni lagi-lagi tang mate.Hikhik.


Okaylah u ollz.Kalau nak lihat tudung terbaru rekaan RedGlow yang saye gayakan tuh,kenelah tunggu saye dapat CD gambar dulu k.Wakakaka.Or u ollzz tengok aje nanti kat website RedGlow. Tudung-tudungnya memang cantik meletup vogue gitu.Zillion thanks to Kak Najwa,Kak Arlina, photographer dan semualah ye.=)

13 comments:

NAZ said...

i takut tgk make up u hahaha

Ajwin Ajeera said...

haha
mmg tebal gile.
sbb photoshoot.
lighting kuat kan.
so tu yg makeup kene tebal gile.=)

azzahoney said...

i prefer if u look natural...:)
btw u tetap cun..:)

Syahira Mansor said...

cantik :)

but you i like your natural beauty more :) :) ini bukan hendak bodek atau apa-apa, ini betul tau! hehe

Unknown said...

seram...ahaks...natural beauty lg ada umph..huhuhu

tiah aje :) said...

lgi suke tgk u without make up. hee. ;)

Unknown said...

hai duta

hehehehe

Anonymous said...

erk..seyes yang gambar make up tu scary cm hantu je...kalo xmake up lg berkali ganda cantik :)

Najwa Abdul Aziz said...

eh? nme sy ade d atas! ahha..
perasan jp..
:)
chantek la tudong dier.
tp cm ta bpe sesuai dgn muke kite jer. huhu..

Usy@M^^ said...

tebalnya make-up...(=_=)
Saya Suka Cara Kamu Berfikir

ijatto said...

hantu peringkat shah alam.. tahniah la...wakakakak

[z@ck] said...

lain gila muka ko weyh

Kancilbiru said...

wahh syiokknya...psst tanya redglow ada session lagi tak? hahaahaha