Saturday, May 23, 2009

Penchenta Makanan

Anda suka makan???
gg
Makan suka anda???
j
Adakah selama ini anda mencari-cari belog tentang makanan??
hhh
Ingin mengetahui dengan lebih mendalam tentang masakan Malaysia dan luar negara???
gth
Pernah terdetik di benak anda untuk membelanja saya makan???
hhy
Adakah anda pernah mengalami persoalan-persoalan di atas?
Jika pernah,ANDA BERADA DI BELOG YANG TEPAT.
Kunjungilah belog Penchenta Makanan.
Anda pasti teruja dan merasakan seolah-olah anda berada didalam dunia makanan.
Jangan bimbang..
Belog Penchenta Makanan tidak akan menggemukkan anda dan juga tidak akan memberi kesan sampingan kepada penyakit Kencing Manis, Darah Tinggi atau Sembelit yang dihidapi oleh anda.
Cuma belog Penchenta Makanan ini dikhuatiri mungkin akan melelehkan saliva anda secara langsung dan tidak langsung.Chehh chehh.
jyj
JADI,APA TUNGGU LAGI??
LAWATILAH PENCHENTA MAKANAN
DENGAN HANYA KLIK SINI.
ff
ANDA JUGA DIGALAKKAN UNTUK MENJADI FOLLOWER PENCHENTA MAKANAN DEMI MASA DEPAN KITA BERSAMA.
ff
Sebelum saya beredar,saya ingin mengucapkan moto belog Penchenta Makanan terlebih dahulu.
ff
Saya suka makan!!
ff
Makan suka saya!!wth
ff
Sayalah Penchenta Makanan!!

24 comments:

miss_eliana said...

amboi2 ajwin...
da buat belog penchenta makanan lak?
bagos2..
i pown suka makan2 neyh.. ekeke..

Khairul said...

Promote blog sendiri ke?
hehe

Rashid said...

eee ingatkan sapa punya blog tadi.. haha!! tak sangka pandai masak rupanya.. ingatkan suka makan je. Apapun tahniah utk ajwin kerna rajin mengkoleksikan sentuhan tangan utk santapan mulut..

joegrimjow said...

blog sape?

Nur Farhana said...

Hak hak hak.. Bukan sje tgk mampu mngalirkan saliva.. Tak bkk pn lagi blognye, baca entry da 1000ml saliva mengalir dalam kadar 1 minit.. Hik hik hik.. =)

farwalis said...

blog yg tepat untuk seumur hidup saya.. thanks awin buat blog ni... err.... sebenarnya..... nak mintak sikit...

e k i n said...

kalau blog untuk orang yang tak kuat mkn mcm sy niyh ? ade tak ?
Hehehe =p

Ajwin Ajeera said...

To miss_eliana,

hehe
thanks!

Ajwin Ajeera said...

To Khairul,

yela.
abis tu sapa lagi nk promote blog kita klu bukan kita sndri..

Ajwin Ajeera said...

To Rashid,

thanks.

Ajwin Ajeera said...

To joegrimjow,

blog sayela..

Ajwin Ajeera said...

To Nur Farhana,

haha
mmg peminat no 1 nih.
hehe

Ajwin Ajeera said...

To farwalis,

haha
takde mknenye.
lalala

Ajwin Ajeera said...

To e k i n,

urm
tu pun kat situ jugak.
haha

HaNa said...

aiyark.....
bisa merosakkan diet kuh ini....
hohohoh~~

Ajwin Ajeera said...

hahaha
takdela..
percayelaa
betul takde.
hee

Fatul Akrul Ramli said...

masalahnya sekarang, bila nak belanja mcD??

Ajwin Ajeera said...

eh haa tulaa.
awin tak kesah fatul.
bila fatul nk blnje je, roger je awin.
awin sentiasa kat umah.
lalala

incik.keiroro said...

pasni ni wat blog penchenta wanita plak...

ekekke... ;)

Amer Aan said...

keep it up

atok said...

wah mcam chef la pulak.
eheh

Ajwin Ajeera said...

To incik.keiroro,

eh!
songsang plak klu sy buat!
haha

Ajwin Ajeera said...

To Amer Aan,

thanks amer..

Ajwin Ajeera said...

To atok,

haha
chef untuk diri sendiri dan keluarga je.hehe