Thursday, May 20, 2010

Saya cuba.

Maafkanlah orang yang menzalimi anda, dan sambungkanlah tali silaturrahim orang yang memutuskannya dengan anda. Berilah orang yang tidak pernah memberi kepada anda, dan berlembutlah terhadap orang yang berbuat jahat kepada anda. Jika anda mampu melakukan semua ini, nescaya anda akan memperolehi kebahagiaan dan ketenangan.
InsyaAllah.

19 comments:

Mis Erika said...

sma2 cuba :)

kembatolo™ said...

sudah praktik maa..~haha

Ajwin Ajeera said...

Erika,

jom jom cuba :)

Kembatolo,

berjaya tak?:)

kembatolo™ said...

ofkos la berjaya..makin ramai orang sayang..haha..

Ajwin Ajeera said...

hahaha
buktikn sket..
ni org add tak approve pon..
kata nk mengeratkn silaturrahim kn..
wakakaka

ieyka02 said...

memaafkan org len adalah suatu yg indah kn....

Ajwin Ajeera said...

indah mmg indah..
tp adakalanya susah kan..
tp kita harus juge memaafkn org walau besar mana kecil mana pon kesalahan seseorg tu..

ida said...

cuba..

Ajwin Ajeera said...

:)

nurain said...

awin.kalo nak sambung balik 2memang susah.uhu

mesti cuba~

Ajwin Ajeera said...

susah sgt2..
luka kat tgn nak rawat senang..
luka kat hati nk rawat susah wo..
hihi

joegrimjow said...

nicee
;)

fb dah gune acc lain ke?
apsal ritu nak tgal msg xdapat..

Ajwin Ajeera said...

hihi
ni curik dr status fb iluvislam sbnarnye..:)

oh.
i got a new one.
sy add awk sebentar k.:)

SarahRemiey said...

yepss . kite suke ! :D

Ajwin Ajeera said...

awk suka juge?
give me 5!:D

kembatolo™ said...

oo..mengungkit kat sini yep?
hahaha..asal tak wat entri suruh approve je?pastu bahan cukup2..hahahhaa

Ajwin Ajeera said...

bukan mengungkit..
tp membangkit..haha
buat entry??
ala dh terlambat dh..
org tu dh approve dh pon..;p

Lun said...

tiket ke syurga bukanlah mudah, tapi tak mustahil =)

Ajwin Ajeera said...

;) insyaAllah Lun.kita doa sama2 ya.;)