Friday, May 28, 2010

Tag by Arina Hamzah

1. Nama pada inbox saya.
Papa,Mama,Abang,Adik.

2. Ringtone utama dekat phone.
Blow me a kiss.

3. Apa saya buat tengah malam tadi.
Online,on the phone,buat air.

4. Orang terakhir bersama saya.
Papa,Mama,Adik.

5. Warna t-shirt saya pakai sekarang.
Pink.

6. Benda terakhir saya buat.
Solat Isyak.

7. Tiga perkara yang anda suka buat setiap hari.
Cium Roro,kacau semua orang kat rumah, sediakan sarapan untuk mereka.

8. Duit yang ada dalam wallet/purse.
RM100.55.-_-

9. Camne hidup?
Macam ni aje lah.Setiap hari buat benda yang sama.Macam takde life.-_-

10. Bila kali terakhir jumpa mak anda.
Tadi.Dalam 15 minit yang lepas.

11. Mak anda kat mana.
Kat bilik tidur beliau.

12. Malam tadi,orang terakhir cakap dengan awak.
Encik Gitar.

13. Surprise terbaru yang awak dapat.
Ada seorang kakak mesej saya.Saya dan dia teringin sangat nak mengenali satu sama lain tapi masa mungkin belum sesuai.insyaAllah satu hari nanti~ =')

14. Benda yang baru dipinjam dari kawan.
Takde kot.Sebab duk rumah kan.Haha.Kalau kat hostel sekarang,mungkin banyak kot. Penyepit baju lah,dawai kokot lah.

15. My BF.
Best Friend = Arina and Deya
Boyfriend = Takdek lagi.

16. Apa yang rasa sekarang?
Rasa apa?Haha.Biasa aje kot.

17. Nak share dengan siapa?
Share apa ni???Haha. Nak share dengan tuhan.

18. Siapa yang tahu rahsia saya?
Allah knows all.

19. Dorang simpan ke rahsia tu?
InsyaAllah.

20. Nak tag ke?
Awak tag saya kan?Saya tag awak balik.Nah ambik.

8 comments:

joegrimjow said...

no 15 tu menarik
hehe

Farah Hanis said...

samelah single. kt mane nak carik BF ?? ahaa~~

Ajwin Ajeera said...

joe,

haha..time kaseh~~ ;)

Ajwin Ajeera said...

farah,

urm..jom gi masjid..
cari kat masjid..hihihiih

. said...

Bila kat hostel banyak pinjam haha -.-"

Ajwin Ajeera said...

itu standard kot.hahahhahhhaaa kantoi -_-

.rafiq. said...

awak hot tak?

Ajwin Ajeera said...

tidak.