Saturday, October 16, 2010

20 September 2010.

Sebulan yang lepas, saya telah menyambut hari jadi saya yang ke tettt. Wah terlebih sudah. Sebulan yang lepas tau. Kenapa tak, Dua bulan yang lepas, saya telah menyambut okay saya tak jadi update sekaranglah. Tunggu sebulan lagi lah. Wakaka. Okay tak.

Hari Jadi disambut awal satu hari masa tu. Iaitu pada 19 September. Sebab 20 September hari Isnin, maka kena balik sekolah dah. Masa 19 September tu pun, Mama buat rumah terbuka secara kecil-kecilan so terus sekalilah. Saya dapat kek kegemaran. :))

Strawberry Marshmellow Cheesecake!

Wajah teruja seperti biasa.

Hadiah dari abang. :')

Virgo mug, fragrant candles and crystal bracelet! 

Baiklah, jangan berani muntah atau pening kepala eh lihat tulisan atas hadiah atas ni. Hadiah ni dari adik Jiha. Memang rapat dengan dia sejak dia kecik. Mulut bijak budak ni. Pastu suka bajet gangster. Haha. Love you sayang. 

Malu-malu. Haha :')

Dalam bungkusan tu ada kad ni. Comel. 

Terharu.. Sobss sobss..

Papa bagi saya jam tangan ni! Yeayyyyyy! Kalau tak, cuba tengok bawah ni jam tangan saya pakai selama ni.....

Cermin retak.. Nasib baik bila dalam gambar tak nampak sangat retak itu.. Kalau tidak, malu saja orang tengok.. Wuuuuu. Harap takde sesiapa perasan ada tulis Bum Juniors kat situ. Jam ni dari zaman sekolah lagi. Kira sekarang dah berapa tahun pakai. 

Mama bagi. Hehehehehehe. Gembira 2 tahun. Yeayyyyyy! Kalau tak, cuba tengok bawah ni telefon bimbit saya pakai selama ni.....

Mungkin kamu tidak perasan... Cuba lihat ini pula..

-_-'

Love you.


22 comments:

Nazrul Izuan said...

wahhh2...awin dah pkai BB la skang...hp lama tuh masih bernyawa ye? hebat2! selamat hari jadi kwn.=)

biussaraf said...

intro macam berbelit2....
mengelirukan pihak lawan-_-''

err..pecer cite sebulan lepas..
kalo pakai collagen pon.. da kendur balik..

lalala~

=p

suffer8zine said...

pape pon selamat bertambah usia :P

kembatolo™ said...

da besar pon still dapat adiah..
mencikk !! ahaaha

sakura said...

wah...bestnya bestnya bestnya dapat BB...have a sweet tettt besday ya.. hapy belated besday =p

SweetyMui2 said...

wahhh bestnya dapat hadiahhh..hikhik..kmk lamak dh xsambut birthday..huhu

fadhli said...

happy belated birthday to you :)

WZulhilmi said...

menarik betul hadiah2 dia ek.. hahaha.. happy belated besday..

Aizat Shafiq said...

wah2...
besttnye dapat hadiah...
=)

faza said...

slm,

happy belated birthday.
moga pjg umurnya + murah rezeki.
teehee~

zool said...

black berry ye. patutla rajin online pakai bb sekarang ni

Lili Sakina said...

waaa..gembira 2 tahun...nak jugak...

hannafauzann said...

kak ajwin . kenal sheya kan (wazien's girl friend). she's my besties . kalau la bole jumpa kak ajwin . huhu

[z@ck] said...

happy birthday girl =)

Nobita Sensei said...

perghhh..beri hitam..

nama.aku.lynn said...

wahhh awinn!!besnye dpt beri2..haha

nama.aku.lynn said...

wahhh awinn!!besnye dpt beri2..haha

Ery Farieha said...

hepy belated besday awin!

hahahahaha

Farihah Ahmad said...

next time cuba mnta biribiri lebih ye. hulur saya skali. awin kan baek ehehehh~

Liquid said...

dua2 jam n enset dah nazak tuh... ganeh tol cik awyn pakai. nasib baik mereka masih bernyawa lagi hahaha

Nurul Ain said...

happy belated birthday..=)

tuan din said...

Wah menari2 hadiah beday awin kali nie...