Monday, March 23, 2009

Anak Burung

Korang ingat lagi entry sarang burung Awin tak?Kalau tak ingat,boleh klik SINI.Ok.Entry Anak Burung ni kira macam sambungan entry hari tula.Hari tu,anak burung tu masih baby lagi.Tak dapat nak snap gambar burungnya,dapat sangkar je.Maaf,tiada double meaning disini.Muahaha.

Awin snap gambar anak burung ni time baru balik dari Airport hantar Ernay hari tu.Awin terfikir nak snap sebab waktu nak masuk rumah,boleh nampak anak burung tu tertonggok dalam lampu. Alahaiii.Comelnyeeee.Kalau dapat tu,rasa macam nak cubit-cubit je.

Jadi, Awin pun lekas-lekas ambik kerusi letak bawah lampu.Yela.Ketinggian ni agak tak cukup untuk jenguk dalam lampu.Dah panjat kerusi pun,tak sampai lagi.Haha.Nak tangkap gambar burung punya pasal.Lagi sekali diingatkan,tiada double meaning ye.Haha. Then,inilah hasilnya.

SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK PEMBESARAN.

44 comments:

Ola said...

anak brg kah itu??
atau ibu burung??
mcm besar jaa
hehe

Ajwin Ajeera said...

anak burung..
dia dh besar skit..
:)

eRRuL AspHyxiAteD said...

mmg biakan dia kat lampu dari aritu ke?? nape x bela betul2..

Ajwin Ajeera said...

susah nak ambik..
pastu takut mati ke ape ke..

philoColy said...

hehe..awyn nk cubit kt ne..
kang relai trus bdn anak burung 2..
awyn ganas..
hahaha..
tgk2, awyn da dpt royalti..
dpt anak burung..
hahax.

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

berjaya juga awin ambil gambO burung tu kn..? double meaning pe ni dear.. tak paham,.

.kakijalan. said...

macam bapak burung je ni.
x pon mak burung.
salah snap ni kot.

Ajwin Ajeera said...

To philoColy,

haha
kat perut dia yg gemuk wane putih tu..
geramnyeee!
haha

ala.
nk duett.
tanak ank burung.
haha

Amer Aan said...

burung tu tau awin nk...
snap gmbr die...
tu yg burung tu buat macho tu....

agagag

Ajwin Ajeera said...

To tRuly tO be mYself 'Qa~ ,

tula.
akhernye.
hehe
double meaning?
klu sis tgk raja lawak,
sis fahamla.
ehehe

Ajwin Ajeera said...

To .kakijalan. ,

tu la psal.
cm beso pulak kn.
isk.
ntahla.
hehe

Ajwin Ajeera said...

To Amer Aan,

haha
tahu takpe.
bajet ensem lak burung ni.
dia igt awin nk hntr gmbr dia gi casting modelling ker??
jgn harap!
haha

LUT said...

burung yg comel?
:">
terasa aku, muahahaha
xda triple meaning di sini xD

Ajwin Ajeera said...

hahahha
gedik!!
haha

atok said...

machonyee burung tuuu.
huhu

Ajwin Ajeera said...

cover macho je tuu..

Saya said...

mak dia cari pot kat situ suh panas kot..

Ajwin Ajeera said...

a'ah..
pndai mak dia kn.
hee

amil said...

tak panas ker ank burung tuh?? kan panas mentol tuh

Ajwin Ajeera said...

dia mmg cari tempat yg warm kot..

farah liyana said...

dah besar dah yer.

seekor je ke?

Ajwin Ajeera said...

awin nmpk seekor.
tp mama awin ckp 2 ekor.
tak taula.

iza iziana hasan said...

mana mak burung?
anak nye menetek...hehhehe

joegrimjow said...

nape la xde usaha nak kluarkan buwung 2///

Ajwin Ajeera said...

To iza iziana hasan,

haha
mak burung gi keje.
jak gi dia balik ye..

fiRefLy™ said...

burung ape?..burung murai..[sambil nyanyi: assalamualaikum,pak cik2 dah mencekik ke blum..]..

taw la minat sepah..asyik kuar entry burung jek..kan kene kritik ngan faoziah nawi kang haha

Ajwin Ajeera said...

To joegrimjow,

dia bole kluar sndri..
sbb mak dia slalu kluar masuk,kluar masuk.
pastu takut la mati ke ape kn..

Ajwin Ajeera said...

To fiRefLy™,

hahaha
sepah tu kawan sy la..
hehe
takpe.
biar fauziah nawi jeles.
sbb dia tak dpt kritik kat sini.
haha

Firol said...

hoo.....tempat strategik,suam2 patut le binatang tu suke

Ajwin Ajeera said...

pndai dh binatang zaman skarang ni..

Framestone said...

rasanya cahaya dari lampu tue leh wat telur2 tue cepat menetas kan uhuhu

Ajwin Ajeera said...

yes..
kemungkinan besar~~
huhu

naz said...

tu burung kasawari kan :)

amil said...

sok lusa leh ar terbang tuh

Ajwin Ajeera said...

To naz,

tak taula burung ape tu.
my parents kate burung pipit..

Ajwin Ajeera said...

To amil,

dh terbang dh pun..
:(

menekan keyboard said...

haha..
yeke tade double meaning ni?
wawawa

btw, alang2 kak awin bela je ank burung tu :D

nurain said...

heheh..

aku juga mau upload pix burung mak aku..oppss

burung yg mak aku tangkap~

Erik243934 said...

Sudah menetas ya telur burungnya? Jaga baik baik ya Awin...

tukang nggame

amil said...

cedihnyer.. tentu cedih... cam terasa kehilagan kan huhuhu

Ajwin Ajeera said...

To menekan keyboard,

hahaha
itu terpulang pade individu masing2 ye.hahaha

dia dh terbang la dik..

Ajwin Ajeera said...

To nurain,

haha
upload jgn tak upload!

Ajwin Ajeera said...

To Erik243934,

dah menetas lama dh..
dh terbang dh pun..
:)

Ajwin Ajeera said...

To amil,

sedih skitla tp takdela emo sgt..
hehe