Monday, March 22, 2010

Ask me anything @ Formspring.

Salam semua.
Saya dah ada Formspring sendiri.Heh heh.
Teringin jugak nak buat.
So,kalau awak ada apa-apa soalan,pertanyaan atau apa-apa jer,
bolehla ajukan kat saya di situ ye.
Saya tak kisah awak nak letak nickname ke,nak set as anonymous jer ke..
Saya tak kisah memaner..:)
Awak nak tanya soalan baik-baik ker,soalan pedas-pedas ker..
Saya tak kisah jugak..:)
Jadi,kalau berminat nak tanya apa-apa,boleh klik SINI ye..
Arigatou gozaimashita~~
:)


7 comments:

lokman.keme said...

oooo formspring..
"ask me anything" ni pon 1 lagu The strokes.

helena's said...

nak buat jugak!

Husna Ali said...

waa, dah ada formspring. tahniah HEHE :)

Farihah Ahmad said...

ala-ala PM ke?

joegrimjow said...

ape ntah formspring ni
nak buat jugak la
hehe

.rafiq. said...

byk nye boleh tny skg ni
mcm ym gak an an?

Melz said...

dah tanya..tak jawab pun an...