Tuesday, April 28, 2009

Award Dari Cikgu Tersayang

Wahh.Award kali ni sangat bermakna!!Hehe.Pagi tadi Awin dapat award dari Cikgu Hazliza yang berada di Jepun sekarang. Bila pulak nak rasa dapat buah tangan dari Jepun ek?Haha.Takde takde.Awin gurau je cikgu.Hehe.Cikgu kata award ni untuk Ajwin Ajeera(Tokyo).Haha.Nak jugak macam Jahiza!BTW Cikgu,Awin memang teringin sangat sangat nak pergi Tokyo!!Nak itot cikgu...

Terima kasih cikgu.Cikgu memang vogue de vass la! i love u cikgu..Terma & Syarat Untuk Penerima Award Ini:
1. Letakkan logo award ini di blog anda.

2. Anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui ‘backlink’ dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.

4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.

5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.

Jadi,award ni akan diberi kepada :

1.Aida Sari

2.Lady Zahra

3.Ahlami Wan Muhammad

4.Dill

5.YnaaOhYnaa

6.Farah Liyana

7.Shafri

8.Fatul Akrul Ramli

9.Dzul Fahmie

10.Sesiapa yang baca entry ni.

Award kedua dari AdySyam.TQ Bro!:)

10 comments:

cikgu said...

slm.. tq sudi gantung...

Ajwin Ajeera said...

wsalam..
no big deal cikgu..
:)

farah liyana said...

waa, boleh award.

terima kasih awyn.

sayang awynnn!

xD

Khalif Faizal said...

hahahhaah
10 owang lah sgt...
so kalau cam 2,leyh jadi 300+ owmng la yg dapat award akk 2
hahah~
tQ3....sory lame gle x update my blog
cam xe pengunjung jea
=(

Fatul Akrul Ramli said...

hehe~
thanx awin...
:)

(oo, da pandai guna perkataan belog ye)

Ajwin Ajeera said...

To farah liyana,

hehe.
sama sama.
sayang fara juga!
:D

Ajwin Ajeera said...

To Khalif Faizal,

ye latu.
hehe
ala.
baru2 mmgla..
keep on je..

Ajwin Ajeera said...

To Fatul Akrul Ramli,

no big deal fatul..
hahaha
fatul la yg ajar ni.
:p

maisarah said...

heyh aween
i like ur blog
:)
im ur fb riends~

Ajwin Ajeera said...

hi!
tq2..
yup2..
sy tahu!
hehe